Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا قاسم‌پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در همین رابطه نیز تاکنون جلسه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف برگزار شد که ضمن بررسی موانع و مشکلات پیش‌رو، تلاش شده که راهکارهای مختلفی برای حل این مشلکلات اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: حل مشکل تولید کنندگان، وارد کنندگان و همچنین فروشندگان اقلام و کالاهای بهداشتی از جمله مواردی که است در جلسه‌های متعدد مورد بررسی قرار گرفته و استاندار فارس نیز همواره تاکید داشته‌ است که این موانع و مشکلات با همکاری و تدبیر متولیان امر به سرعت مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم‌پور تصریح کرد: در کنار اقداماتی که برای حل مشکلات و موانع پیش‌روی تولید کنندگان، وارد کنندگان و عرضه کنندگان اقلام بهداشتی انجام می‌شود، انتظار است که این مجموعه‌ها نیز ضمن رعایت جانب انصاف، کمک کنند که اقلام و کالاهای بهداشتی با قیمت‌های مناسب‌تری در اختیار شهروندان و مراکز بهداشتی و درمانی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به رقم وجود مشکلات و محدودیت‌ها اما در زمینه تهیه اقلام و کالاهای بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی‌ کننده، روز به روز شاهد بهبود شرایط در استان هستیم و این روند افزایش تولید ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: انتظار داریم که مردم نیز ضمن رعایت توصیه‌ها و هشدارهای بهداشتی، در زمینه تهیه اقلام و کالاهایی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده به میزان نیازشان اقدام کنند تا امکان دسترسی سایر شهروندان به این کالاها نیز وجود داشته باشد.

قاسم‌پور افزود: از دیگر جلسات مهمی که در رابطه با کرونا در استان تشکیل شد می‌توان به جلسه کمیته حمل و نقل اشاره کرد که با هدف جلوگیری از تجمع در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی استان و شهر شیراز تشکیل گردید.

وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید که مبادی وروی با شدت و جدیت بیشتری کنترل شود و موارد مشکوک به بیماری کرونا که در ورودی‌های استان و شیراز شناسایی می‌شوند نیز بر اساس پروتوکل پیشگیری و درمان کرونا در قرنطینه بمانند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: یکی دیگر از جلساتی که در این زمینه برگزار شده، جلسه کمیته جو روانی جامعه و فضای استان بود که در این جلسه نیز مصوب شد که تصمیمات، برنامه‌ها و مستنداتی  تهیه و اقداماتی انجام شود که به کاهش استرس و التهاب در جامعه بیانجامد و از میزان نگرانی مردم کاسته شود.

وی، با اشاره به اقدامات کمیته جو روانی جامعه در جهت آرامش بخشی به مردم گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جو حاکم بر جامعه، با کسانی که به شکل‌های مختلف از در فضای مجازی اقدام به ایجاد ترس، اضطراب و دلهره در مردم شوند برخورد قانونی لازم خواهد شد.

قاسم‌پور افزود: یکی از مواردی که طی روزهای اخیر مشکلاتی را ایجاد کرده بود بحش استفاده جوانان از مشروبات الکلی بود که منجر به فوت و همچنین مسمومیت عده‌ای نیز شد که مقرر گردید پزشکان متخصص و فوق تخصص  در این زمینه توصیه‌ها و اظهارنظرهای بیشتری داشته باشند و آنها را به جامعه منتقل کنند.

آمار کنونی مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۳۲۶ نفر رسیده است. از موارد شناسایی شده ۵۸ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.تاکنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان حمل و نقل درمان فضای مجازی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار فارس قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست