Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@00:51:10 GMT

98،سال ناکامی پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۹۹۶۳

98،سال ناکامی پرسپولیس در آسیا

سرخپوشان پایتخت پس از حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکتشان، عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند. آن ها یک بار با برانکو تا یک هشتم پیش رفتند، سپس تا نیمه نهایی صعود کردند و سال بعد نیز به فینال راه یافتند تا رکورد فوق العاده ای را حداقل در صعود متوالی از مرحله گروهی داشته باشند.

اما در سال آخر برانکو، پرسپولیس نتوانست روند همیشگی را حفظ کند و در لیگ قهرمانان خیلی زود حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک شکست و یک تساوی در سال ۹۷، آن ها ۹۸ را دو برد و دو باخت ادامه دادند تا با ۷ امتیاز از ACL 2019 کنار بروند.

دو برد پرسپولیس در مقابل الاهلی عربستان و السد قطر رقم خورد. سرخ ها الاهلی را در زعبیل با گل های شجاع و علیپور شکست دادند و السد را هم در آخرین بازی فوتبال ژاوی ارناندس، با گل های مهدی ترابی و علی علیپور از پیش رو برداشتند. دو شکست نیز مقابل پاختاکور و همین الاهلی رقم خورد.

در فصل جدید لیگ قهرمان هم همان نتایج ناامیدکننده ابتدای سال روی اسکوربورد بازی های پرسپولیس نقش بستند؛ یک شکست مقابل الدحیل و یک تساوی تلخ برابر الشارجه.

پرسپولیس در مقابل یاران ماریو مانژوکیچ باخت دو گله را تجربه کرد اما نتیجه تلخ در برابر الشارحه بود. جایی که شاگردان گل محمدی دو بار از حریف پیش افتادند اما قهرمان امارات جبران کرد و به بازی برگشت.

در مجموع پرسپولیس ۶ بازی آسیایی داشت و در سه مسابقه شکست خورد. دو حریف را برد و برابر یکی به تساوی رسید. علی علیپور با ۴ گل بهترین آمار را برای قرمز داشت. قرمزهایی که در ۶ بازی، ۷ گل خوردند.

251 251

کد خبر 1366469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم