Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش زیر با فایده‌های قرار دادن لیمو در کنار تخت آشنا شوید.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ همه می‌دانند که لیمو به دلیل مقادیر بالای ویتامین C برای ما مفید است. این میوه را به چای اضافه می‌کنیم و هنگام پخت و پز و سرماخوردگی از آن استفاده می‌کنیم. اما این‌ها همه خواص باورنکردنی لیمو‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره استراحت خواهید کرد

عطر مرکبات سیستم عصبی را آرام می‌کند، اضطراب را کاهش می‌دهد و به تسکین تنش بعد از یک روز سخت کمک می‌کند. اگر روغن ضروری لیمو ندارید، از یک تکه لیمو استفاده کنید.

عطر لیمو و مرکبات سیستم عصبی را آرام می‌کند

تمرکز و توجه شما بهبود می‌یابد

لیمو یک خاصیت شگفت انگیز دیگر نیز دارد: استنشاق عطر هر روز، فرد متمرکز‌تر می‌شود و فعالیت ذهنی و حافظه آن‌ها بهبود می‌یابد. اگر بوی لیمو وجود داشته باشد، حتی در محل کار نیز اشتباهات کمتری انجام می‌شود. این نتیجه گیری توسط دانشمندان ژاپنی انجام شده است.

با استنشاق عطر لیمو، فرد متمرکزتر می‌شود و حافظه آن‌ها بهبود می‌یابد

روحیه شما بهبود می‌یابد

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است. به همین دلیل است که اگر تمام راه حل‌های درمانی را امتحان کرده اید، اما آن‌ها هرگز کمکی نکردند، به این میوه آفتابی توجه کنید.

فواید قرار دادن لیمو در کنار تخت، از بین بردن افسردگی با لیمو

اسانس لیمو یک داروی اثبات شده برای افسردگی است

هوا از میکروب‌ها پاک می‌شود

لیمو نه تنها عطر دلپذیر بلکه خاصیت ضد باکتریایی دارد. هوا را در اتاق به خوبی تمیز می‌کند.

بهبود بخشیدن به روحیه با لیمو، فایده‌های قرار دادن لیمو در کنار تخت

لیمو هوا را در اتاق به خوبی تمیز می‌کند

فشار خون بیشتر نیست

افراد زیادی از فشار خون بالا رنج می‌برند و لیمو نیز می‌تواند در اینجا کمک کند. بوی لیمو فشار خون را کاهش می‌دهد.

بوی لیمو فشار خون را کاهش می‌دهد

حشرات شما را، آزار نمی‌دهند

مورچه ها، مگس ها، پشه‌ها و سایر حشرات بعید است که در خانه‌ای که بوی لیمو می‌دهد بمانند؛ و دیگر نیازی به هزینه کردن برای دافع مواد شیمیایی نیست. برای تأثیر بیشتر، میخک‌ها را به قطعات لیمو بچسبانید.

منبع: بیتوته

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکبات لیمو فایده ویتامین سی بهبود می یابد فشار خون کنار تخت بوی لیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسنامه هوشمند شد

هاشم کارگر در تشریح طرح صدور هوشمند شناسنامه نوزاد و طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، گفت: در طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، اطلاعات از دفاتر پیشخوان بصورت الکترونیک به واحد چاپ شناسنامه متمرکز در مرکز استان ها ارسال می‌شود و پس از کنترل و تأیید اطلاعات فرد با اسناد هویتی موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور، نسبت به فرآیند چاپ و صدور شناسنامه اقدام خواهد شد.

وی افزود: این طرح به منظور تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در صدور شناسنامه و در نهایت ارتقاء بهره وری سازمان از طریق بهبود فرآیندها اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه اصلاح و بهبود فرآیند صدور شناسنامه و حذف مراحل زائد، کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت سطح نظارت بر عملکرد فرآیند اجرایی، کاهش زمان ارائه خدمات و ایجاد امکان مدیریت ارتباط با مشتری در طول فرآیند از مزایای این طرح است، ادامه داد: طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه در استان‌های تهران، سمنان، قزوین، خوزستان و فارس بصورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

کارگر تأکید کرد: اجرای این طرح زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه را فراهم می کند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درباره شیر شتر، نوشیدنی محبوب این‌روزها
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌
  • فشار به حامیان فلسطین در آمریکا
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد