Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با بخش خبری شبکه سوم سیما صحبت هایی را درباره فشار وزیر ورزش و جوانان نسبت به شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق این تیم مطرح کرد.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس پا را فراتر از این موضوع گذاشت و انتقادات تندی را به هیات مدیره و مسعود سلطانی فر وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که خود را مهره وزیر برای فرار پرسپولیس از بحران می داند صحبت از حمایت های سلطانی‌فر از هیات مدیره هنگام افشای قرارداد بازیکنان و نادیده گرفتن خودش توسط وزارت داد. انصاریفرد اوج اختلافاتش با هیات مدیره را همزمان با ورود مهدی رسول پناه به باشگاه عنوان کرد تا رئیس هیات مدیره باشگاه را وادار به واکنش کند.

مهدی رسول پناه درباره صحبت های تند مدیرعامل مستعفی پرسپولیس علیه شخص وی و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا نمی خواستیم فضای آرام باشگاه را تحت تاثیر چنین وضعیتی قرار دهیم اما ایشان صحبت هایی کرده که باعث تعجب است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: صحبت های ایشان کذب محض است. پاسخ لازم و شفاف را بطور مشابه خواهیم داد. ما هنوز هم می خواهیم آقای انصاریفرد در جلسه هیات مدیره شرکت کند تا شفاف سازی لازم صورت بگیرد.

رسول پناه در ادامه راجع به اینکه آیا این باشگاه قصدی برای شکایت از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دارد تصریح کرد: دروغ است! هیچ فکری برای این کار نداریم چه برسد که بخواهیم آن را تبدیل به یک تصمیم کنیم.

256 251

کد خبر 1366477

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!

برای دژخیمان فرقی نمی‌کند اگر همسری باشی که به همراه خانواده در تالار کورکوس مسکو به تماشای هنر نشسته یا مادری که دست کودکش را گرفته و از شر صدای جنگ به کنج بیمارستان شفا پناه برده است؛ صدای تاریکی و ترس تنها آهنگ اهریمن است و داس دروگر ترور جز ویرانی چیزی پشت سر خود به جا نمی‌گذارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی*: خبر کوتاه و تلخ بود، «اغتصبت نساء و قتلتهن!» هیچ انسان آزاده‌ای تاب شنیدن و توان آرام نشستن بعد از این اتفاق را ندارد. برخی آرزو می‌کردند حقیقت نداشته باشد و منتظر تکذیب آن بودند اما کسانی که با واقعه کربلا و مصیبت عاشورا آشنایی دارند می‌دانند این جنایت، تکرار تاریخ است که به دست یزیدیان زمان رخ داده است.

برای دژخیمان فرقی نمی‌کند اگر همسری باشی که به همراه خانواده در تالار کورکوس مسکو به تماشای هنر نشسته یا مادری که دست کودکش را گرفته و از شر صدای جنگ به کنج بیمارستان شفا پناه برده است؛ صدای تاریکی و ترس تنها آهنگ اهریمن است و داس دروگر ترور جز ویرانی چیزی پشت سر خود به جا نمی‌گذارد.


مردمان ما با این درد بیگانه نیستند. از کرمان تا مسکو و غزه، دژخیمان هر وقت در میدان کم می‌آورند، به جنایت متوصل می‌شوند. در تمام طول تاریخ، پلیدترین موجودات خونخوار و جنایتکار، صفوف دشمنان ما را تشکیل داده‌اند.

از این جهت است که ایرانیان هرچند از شنیدن اخبار این وحشی‌گری‌ها متاثر و اندوهگین می‌شوند اما به گواه تاریخ از رفتار این جنایتکاران متعجب نیستند.
درد اصلی آنجایی است که سکوت مدعیان آزادی و مردم‌سالاری، سنگین‌تر از صدای بمب‌ها بر سر مظلومان عالم فرود می‌آید.


آیا قربانیان غزه زن نبودند یا آرزوی آزادی و یک زندگی عادی نداشتند؟! درد از ظلمت نیست، از غربت است!
درد این است که فرزندان در خانه پدری، غریب باشند و مردم در سرزمین خودشان بیگانه خطاب شوند. درد یعنی کودکی از سرما و گرسنگی می‌لرزد و به جای گندم، گلوله نصیبش می‌شود.
درد یعنی محاصره بیمارستان در میان کفتارها، مادری غریب و کودکی بی‌پناه.
مرگ بر حقوق بی‌بشر!

حالا بهتر می‌شود فهمید، منظور قهرمان ملی ما چه بود وقتی سردار سلیمانی در راه مبارزه با ترور و خشونت به شهادت رسید و هدفش را اینگونه ساده تفسیر کرد که «سلاح به دست گرفتم برای آن زن هراسان و آن طفل وحشت‌زدۀ بی‌پناه.» و چه‌ها بر ما گذشت بعد از آسمانی شدن سردار دل‌های مستضعفان جهان.

در نبود مردی که در برابر جنایتکاران و شیاطین کوردل ایستاد و به دست اربابان و کارفرمایان تروریست‌ها به شهادت رسید؛ حالا صدای پای ترس و ترور در خیابان‌های غرب و شرق اروپا به گوش می‌رسد.
از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان تا حمله به تالار کورکوس مسکو، اصحاب تاریکی هر وقت در میدان نبرد رو در رو کم آوردند، دست به دامان عناصر پست‌فطرتی شدند تا جنگ را به دامان مردم بی‌گناه و غیرنظامی بکشانند و انتقام خود را از زنان و کودکان بگیرند.

مانند کسی که در حال غرق شدن است، وقتی عرصه را بر خودشان تنگ ببینند، دست به هر اقدام غیرانسانی می‌زنند. در این میان کنوانسیون‌های بین‌المللی زیر چکمه‌های حرامیان له شده و ملت فلسطین از حق داشتند حقوق بشری هم محروم می‌شوند.


در برابر دشمنی که از هیچ جنایتی ابایی ندارد نباید هیچ سلاحی را از خودتان دریغ کنید و به تیغ آتشین تجهیز شوید که پروردگار فرموده «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة».
ما برای صلح می‌جنگیم و پیوسته در جنگیم تا صلح را بر دشمنان تحمیل کنیم. بساط تکرار این جنایات، جز با احاطه حکومت حق برچیده نخواهد شد.

 

* سعید جلیلی، خبرنگار و دانشجومعلم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران

انتشار یادداشت به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد