Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@16:06:19 GMT

بارسلونا به دنبال مشتری برای فروش عثمان دمبله

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۰۷۳۴

بارسلونا به دنبال مشتری برای فروش عثمان دمبله

صبر مسئولان بارسلونا از بازیکن فرانسوی خود لبریز شده است.

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، عثمان دمبله فرانسوی از زمانی که از دورتمند به بارسلونا پیوسته است اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. تعداد روزهایی که دمبله فقط در بارسلونا  مصدوم بوده است ۳۴۴ روز شده و به نظر می‌رسد تا زمان بازگشت او به میادین این تعداد به ۵۰۰ روز نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر صبر مسئولان بارسلونا از این بازیکن لبریز شده است و سران آبی و اناری به شدت به دنبال فروش او در بازار نقل و انتقالات هستند.

گفته شده است در ابتدای فصل سران بارسلونا با دمبله اتمام حجت کردند که امسال آخرین فرصت او برای درخشش درخشش در بارسلونا است ولی او تنها ۹ بازی از بازی تیمش را به میدان رفته است و اغلب مصدوم بوده است.

بزرگترین مشکل بارسلونا حال حاضر پیدا کردن تیمی است که قصد خرید او را داشته باشد.  در این شرایط کمتر تیمی حاضر به خرید بازیکنی چون عثمان دمبله است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن قدم‌به‌قدم برای فتح سه‌گانه پیش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، ورنر ونینگ، رئیس قهرمان جدید بوندس‌لیگا یعنی بایرلورکوزن است. مدیرعامل سابق کمپانی داروسازی بایر اِی‌جی به مدت 14 سال رئیس کمیته سهامداران بایرلورکوزن بوده است.

ونینگ پس از بازی تاریخی لورکوزن مقابل وردربرمن که موجب شد این تیم در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل قهرمان بوندس‌لیگا شود، گفت: "برای بایر 04، این بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است. هیچکس در ابتدای فصل انتظار چنین چیزی را نداشت. اکنون برای چهل و سومین بازی متوالی شکست نخورده‌ایم. حالا به درستی می‌توان گفت که این یک اتفاق تاریخی است. امروز یک رویا برای بایرلورکوزن و هواداران به حقیقت پیوست. فقط می‌توانم به تیم، مربی، مدیریت و همه کارکنان تبریک بگویم. مهمتر از همه به خاطر نحوه قهرمانی‌ای که به دست آمد. ما فوتبالی عالی بازی کردیم و این نگرش را داشتیم که هیچکس نباید مغرور شود. همه در حسرت این روز بوده‌اند، بنابراین این روز فوق العاده‌ای برای ماست."

روحیه خاص تیم آلونسو؟
من خیلی زود احساس کردم که تیمی استثنایی داریم اما در فوتبال همه چیز بالا و پایین می‌شود. چیزی که همیشه تیم را متمایز می‌کرد مبارزه تا آخرین لحظه بود. این قهرمانی شانسی نبود، میل به پیروزی در تمام بازی‌ها بود که باعث شد حتی در دقایق پایانی بتوانیم گلزنی کنیم. امروز اینجا هستیم، قهرمانی با 16 امتیاز اختلاف. این قطعاً خارق‌العاده است و ما بسیار بسیار شایسته هستیم.

سه گانه احتمالی؟
من بسیار مطمئنم که نگرش ژابی آلونسو به عنوان مربی ما درست است: ما قدم به قدم پیش می‌رویم، امیدوارم که این قهرمانی را به خوبی جشن بگیریم، سپس بازی برگشت در لندن مقابل وستهام را پیش رو داریم که مطمئنا سخت خواهد بود. اما روحیه من هم خوب است. بعد باید ببینیم که چه تیمی منتظر ماست. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. نباید کایزرسلاوترن را با تاریخچه‌ای که دارد، دست کم گرفت.

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
  • لورکوزن قدم‌به‌قدم برای فتح سه‌گانه پیش می‌رود
  • بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد هکتور فورت
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود