Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه آموزشی کیسان با هدف خدمت رسانی عالی آموزشی توسط امیررضا طاهری افتتاح شد.

موسسه آموزشی کیسان با کادر فوق مجرب و زبده با بهترین و نوین ترین سیستم‌ آموزشی آماده برگزاری هر گونه کلاس آموزشی برای تمامی گروه سنین  میباشد.

این موسسه دارای تمامی ۶ دپارتمان(تقویتی،کنکور،زبان خارجه، کامپیوتر، مهارت فردی، مشاوره و هنر) و ۲۰ دوره ه ی  آموزشی به صورت گروهی و نیمه گروهی و همچنین تدریس خصوصی و آنلاین میباشد که سبب شده لقب کاملترین موسسه آموزشی کل کشور را از آن خودش کند

دپارتمان کنکور وتقویتی و مهارت فردی از جمله محبوب ترین دپارتمان های موسسه آموزشی کیسان میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی دانش آموزان و اساتید موسسه دارای کد کاربری و پرتال شخصی هستند که میتوانند از امکانات مهیج  سایت بهره مند شوند.

از دیگر امتیازات موسسه آموزشی کیسان میتوان به اپلیکیشن منحصربه فرد ، کتب آموزشی و پلتفرم آموزش آنلاین نیز اشاره کرد.

در موسسه آموزشی کیسان از تمامی متد های روز دنیا جهت بهبود کیفیت بهره برده میشود.

در حال حاضر با داشتن بیش از ۷۰۰۰ دانش آموز از جمله  موسسات فعال در سطح  کشور میباشد

همچنین موسسه آموزشی کیسان، تنها موسسه آموزشی در کشور میباشد که در دو سال متوالی،(۹۶ و ۹۷) موفق به کسب عنوان برند برتر آموزشی سال شده است.

 امیررضا طاهری،مدیر عامل موسسه آموزشی کیسان نیز، عنوان کارآفرین نمونه جوان کشور را در سال ۹۷از آن خود کرده است.

موسسه آموزشی کیسان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و با توجه به شیوع ویروس کرونا ،تمامی  دوره های آموزشی را در بهمن و اسفند ماه ۹۸  را به صورت آنلاین و رایگان برگزار نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام دوره های آموزشی با شماره های موسسه تماس حاصل بفرمایید:

تهران، یوسف آباد

۰۲۱۸۸۳۹۲۲۳۰

۰۹۰۲۹۰۸۲۸۰۷

لینک کوتاه: asriran.com/00317e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم از برگزاری بیست‌ونهمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن‌ کریم در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن ‌کریم خبر داد.

علی سرابی -دبیر انجمن خادمان قرآن کریم- درگفت‌وگ‌و با ایسنا، درمورد ۲۹‌امین دوره مراسم‌ تجلیل از خادمان قرآن کریم گفت: بیست‌ونهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم احتمالا با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد. تلاش بر این است که همچون سنوات گذشته این‌ مراسم در نیمه ماه رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شود.

وی ادامه داد: در ۲۸دوره گذشته نزدیک به ۳۰۰ نفر از اساتید، قاریان، پژوهشگران، هنرمندان و رسانه‌های قرآنی شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.  

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در خصوص چگونگی شناسایی خادمان قرآن ‌کریم تصریح کرد: در شناسایی و ارزیابی خادمان شاخص‌های مختلفی مدنظر است که شاید مهم‌ترین آن خدمت شاخص و ممتازی است که یک فرد در ساحت قرآن کریم انجام داده باشد، حالا ممکن است این موضوع در تعلیم و تربیت، حافظان، قاریان، پژوهش، تبلیغ و ترویج ، کتابت، تذهیب، بازیگری در فیلم‌های قرآنی و... باشد.

سرابی یادآور شد: شاخص دوم طول مدت خدمت به قرآن کریم یا همان کسوت خدمت در عرصه قرآن است. یعنی ممکن است فردی سال‌های متمادی در کسوت قرآنی درحال خدمت باشد، البته در شاخص بعدی کیفیت کار فرد در طول سال‌ها و همچنین اعیار هنری افراد مورد توجه است.

وی افزود: کار شناسایی و امتیازدهی بسیار سخت است، زیرا ما در جامعه قرآنی کشور خدمتگذاران زیادی داریم. لذا انتخاب ۱۵نفر در هر سال از میان یک جمعیت زیاد خیلی سخت است. به  همین‌ منظور ما مدعی نیستیم که حق مطلب را با انتخاب افراد به اتمام رسانده‌ایم.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم بیان کرد: قطعا بسیاری از خادمان ‌قرآن‌ گمنام هستند و ما نتوانستیم آنها را شناسایی کنیم و حتی‌ برخی را هم‌ که ما شناسایی می‌کنیم حاضر نیستند تلاش‌های خود را بروز بدهند و در جمع بیان‌ شود.

سرابی ابراز کرد: به هرحال امسال ۱۳نفر در حوزه‌های مختلف شناسایی شدند که امیدواریم مراسم تجلیل از خادمان‌ قرآن کریم در نمایشگاه قرآن امسال به خوبی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مساله‌ای که برای آینده این مراسم پیشنهاد شده این است که از خادمان‌ قرآن کریم سایر کشورها نیز تجلیل کنیم. همچنین به دنبال تجلیل از خادمان قرآن کریم در استان‌ها هستیم، زیرا ممکن است برخی در منطقه خودشان کار چشمگیر قرآنی انجام داده باشند اما به خاطر محدودیت معرفی چهره‌ها در سطح ملی امکان انتخاب افراد را نداشته باشیم. از این رو به دنبال تجلیل استانی نیز هستیم.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم تاکید کرد: به دنبال برگزاری مجمع ملی خادمان در بهار یا تابستان امسال هستیم و امید است توفیق داشته باشیم به خدمتگذاران قرآن خدمت کنیم.

سرابی اضافه کرد: پیامبر اکرم فرمودند «هرکسی قرآن را بزرگ‌ بدارد به مثابه این است که خداوند را بزرگ نگاه داشته است». خادمان ‌قرآن‌ کریم کسانی هستند که به ساحت نورانی قرآن احترام می‌گذارند و حتما تجلیل از آنها تجلیل از قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق جوانان به خدمت در عرصه قرآن است.

وی در مورد نقش نهادها و چگونگی کشف خادمان قرآن کریم گفت: ما از چندین ماه قبل از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن‌ کریم، فراخوان عمومی‌ را توسط صدا و سیما و رسانه‌ها منتشر می‌کنیم و تقاضا داریم خدمتگذاران ‌قرآنی ‌را به ما معرفی کنند. افراد به صورت انفرادی یا توسط دیگران به ما معرفی می‌شوند. همچنین همزمان با این فراخوان در بین دستگاه‌های دولتی که در فعالیت‌های قرآنی حضور دارند فراخوانی صادر و تقاضا می‌کنیم افراد مرتبط به خودشان‌ را به ما معرفی کنند.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم یادآور شد: پس از اینکه اسامی را دریافت ‌کردیم ممیزی می‌کنیم تا به تعداد محدودتری برسیم، ما پنج مجمع تخصصی پژوهشگران، هنرمندان، قاریان، حافظان و مدرسان، چاپ و نشر و رسانه را داریم که افراد انتخاب شده ‌را به این مجمع معرفی می‌کنیم و در این‌ مجامع افراد منتخب مشخص و به مجمع اصلی که رییس آن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است معرفی و آنجا افراد منتخب معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره ضیافت اطعام حسنی در بجنورد برگزار شد
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود