Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، امیرعلی سهراب‌پور با تقدیر از عملکرد دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران در کارزار مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد خوشبختانه بیمه‌نامه دستیاران تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ دانشکده پزشکی صادر و به دانشگاه ارسال شد.

وی افزود: همکاران معاونت تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی مشغول تفکیک بیمه‌نامه‌های دریافتی بر اساس بیمارستان محل خدمت دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و گروه‌های آموزشی دستیاران فلوشیپ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: در مرحله بعد پس از تعطیلات نوروز، بیمه‌نامه‌ها به بیمارستان‌ها و گروه‌های آموزشی برای تحویل به دستیاران ارسال خواهد شد.

سهراب‌پور یادآور شد: این بیمه‌نامه، دستیاران را از ابتدای مهر ۹۸ تا ابتدای مهر ۹۹ و تا سقف دیه کامل تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین غرامت ماه‌های عادی و حرام به تفکیک در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.

انتهای پیام/

168 / 31 دانشگاه علوم پزشکی تهران امیرعلی سهراب پور بیمه دستیاری دستیاران پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه با هم برای جوانی جمعیت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روایت گزارش چشم و چراغ این هفته، متولدان سال ۱۴۰۲ است. آمار‌ها از تولد ۲۳ هزار نوزاد در سال گذشته در استان یزد حکایت دارد، آماری که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش روبرو بوده است.

یکی از ارگان‌های تاثیر گذار برای افزایش جمعیت و اجرای قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی است. آنگونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می‌گوید: نرخ ولادت در سال ۹۵، ۲/۶ بود، عددی که در سال ۹۹ به ۱/۹۹ رسید.

دکتر هاشمی افزود: پس از ابلاغ قانونی جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، در استان یزد ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست استاندار وبه دنبال آن در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد، روند کاهشی ولادت متوقف و در سال گذشته نرخ ولادت در استان یزد به عدد ۲ رسید.

وی ادامه داد: راه اندازی کلینک‌های مشاوره، ارائه خدمات درمانی رایگان به مادران باردار، فعالیت مرکز مردمی نفس (مرکز نجات فرزندان سقط)، تولید محتوای فرهنگی و بسته‌های آموزشی و راه اندازی ۳۴ مهدکودک در مراکز علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مادران شاغل از جمله اقداماتی است که در یکسال گذشته انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • دریافت مدرک بورد تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا
  • تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین ۶۰۰ میلیارد بدهکار است
  • موفقیت استاد علوم پزشکی در دریافت مدرک بورد تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا