Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:42:01 GMT

عصر جدید هر شب در ایام نوروز پخش می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۵۳۷

فصل دوم مسابقه استعدادیابی تلویزیونی "عصرجدید" با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی در ایام نوروز ۹۹ هر شب میزبان مخاطبان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام سایت شبکه سوم سیما فصل جدید مسابقه استعدادیابی "عصر جدید" در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه بر روی آنتن خواهد رفت. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۱۰ صبح پخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه "هشتگ عصرجدید" هر روز پس از پخش تکرار برنامه به حواشی، پشت صحنه و اتفاقات برنامه اصلی می‌پردازد که تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

" عصرجدید" اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران است و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی که از شبکه سه پخش می‌شود. شرکت کنندگان در بخش‌های مختلفی از جمله هنر تئاتر، ورزش‌های اکستریم، موسیقی، شعبده بازی و غیره با هم رقابت می‌کنند.‌

احسان علیخانی کارگردان و مجری این برنامه است و مانند فصل اول آریا عظیمی نژاد، امین حیایی، سید بشیر حسینی و رؤیا نونهالی داوران "عصر جدید" هستند.

کد خبر 415557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عصر جدید احسان علیخانی صدا و سیما برنامه های نوروزی نوروز 99 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری

محمد ثابت اقلیدی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: سعدی شیرازی بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در سفر گذراند و حکایت‌های خود از اندوخته‌های سفر را در اشعار خود بیان کرد.

او، هم‌نشینی با مردم را از ویژگی‌های بارز این شاعر بزرگ دانست و گفت: آرامگاه سعدی پس از حافظیه دومین مکان گردشگرپذیر کشور محسوب می‌شود و در نوروز گذشته بیشترین میزان گردشگری را داشته است.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در نوروز امسال حافظیه در صدر آمار بازدیدکنندگان نوروزی قرار داشت و آرامگاه سعدی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و تخت جمشید جایگاه سوم را از آن خود کرد؛ این نشان از علاقمندی مردم ادب دوست به مفاخر فرهنگی ایران دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برنامه مدونی برای استانداردسازی اماکن گردشگری استان داریم که برای تحقق این امر از کمک نخبگان استفاده خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه مدون برای استانداردسازی اماکن گردشگری
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی