Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان زنجان، فاطمه جمشیدی، از برگزاری طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز سازمان جوانان در فضای مجازی خبرداد و گفت: این طرح در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها اجرا می‌شود که می‌توانیم گام موثری در بهره گیری مناسب از اوقات فراغت و فرصت در کنار هم بودن برداریم.‌

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها در خصوص حضور فیزیکی در فضای خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و از طرفی ارائه خدمات انسان دوستانه به منظور افزایش تاب آوری در شرایط جدید خانواده‌ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای سازمان جوانان با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر اعضای خانواده، در فضای مجازی را به صورت غیر حضوری اجرا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده برای کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره‌های نقاشی و خاطره-گویی و مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی در بین اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس و پیامدهای آن، را از دیگر اهداف طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر بیان کرد و افزود: این طرح ت ا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در فضای مجازی فعال است و نتایج قرعه کشی پویش‌ها و جشنواره‌ها در هفته هلال احمر به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر به منظور تشویق مردم برای ماندن درخانه و درکنار خانواده به عنوان امن ترین مکان برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا همچنین ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش شادی و روحیه بخشی در بین خانواده اجرا می‌شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه شادی فضای مجازی نوروز هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خدمات بشر دوستانه طرح ملی خدمات بشر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده طی ۲۴ ساعت گذشته و بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک از ابتدای آغاز طرح نوروزی خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _دوشنبه ششم فروردین_ ۱۳ حادثه جاده‌ای، دو حادثه سیل و آب‌گرفتگی، دو حادثه شهری و ۱۳ خدمت حضوری با ۱۳۵ حادثه‌دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۴۳ نفر مصدوم این حوادث، ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی ۱۴ نفر و رهاسازی دو نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، دو مورد اسکان اضطراری انجام شد و ۱۹ نفر اسکان اضطراری یافتند، همچنین یک نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۳۹ هزار و ۶۵۴ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۲ هزار و ۳۰ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۰ هزار و ۴۳۹ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲۸۵۸ نفر از خیمه‌های نماز برپا شده استفاده کرده‌اند و ۵۱ هزار و ۸۰۱ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 739321

دیگر خبرها

  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان 
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند