Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:04:37 GMT

افراد دچار سوختگی به کرونا مبتلا می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۷۷۹

افراد دچار سوختگی به کرونا مبتلا می‌شوند

ولی سیفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باتوجه به آئین چهارشنبه سوری در گناوه برخلاف بیشتر نقاط کشور در آخرین روز چهارشنبه سال انجام می‌شود، به خانواده ها توصیه می‌شود مراقب فرزندانشان باشند تا این روز  برای آنان به فرصت سوزی تبدیل نشود.

وی اظهارداشت: به مردم این شهر تاکید و توصیه می‌شود در این برهه که بیماری کرونا در کشور شیوع و چندین نفر از این شهرستان به آن مبتلا شدند بهترین کار در روز چهارشنبه سوری در خانه ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سازمان در آماده باش کامل برای هرگونه حوادث احتمالی روز چهارشنبه سوری بسر می‌برد.

سیفی بیان کرد:  درصورت هرگونه حادثه‌ای  باحفظ خونسردی ، بی‌درنگ کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور و با سامانه  ۱۲۵ تماس گرفته شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه افزود: باتوجه به تعطیلی بازار  انتظار داریم ، کسبه باحفظ رعایت نکات ایمنی از روشن کردن  وسایل برقی و  روشنایی غیر ضروری خودداری کنند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استان بوشهر چهارشنبه سوری خانواده روشنایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده