Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان از اجرایی نمودن روش‌های الکترونیکی جهت به حداقل رساندن مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان به کمیته امداد و باهدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان به برنامه‌های این نهاد برای تأمین سلامت مددجویان و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا اشاره و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در حال حاضر زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری فراهم‌شده است و مددجویان این نهاد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی " e.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

emdad.ir " درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت نمایند و مددکاران این نهاد نیز در اسرع وقت به درخواست‌های آنان رسیدگی نموده و پاسخگو خواهند بود.

پایان بابیان این مطلب که تمام خدمات کمیته امداد به‌صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرارگرفته است و تا پایان بحران شیوع بیماری کرونا در کشور پاسخگویی غیرحضوری به درخواست‌های مددجویان ادامه خواهد یافت، افزود: در سامانه خدمات الکترونیکی این نهاد امکان ثبت درخواست‌های مددجویان جهت دریافت خدمات متنوعی شامل: کمک‌هزینه تهیه جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، وام ضروری، مشاوره، خدمات فرهنگی، اشتغال، حمایت‌های خاص و موارد دیگر در نظر گرفته‌شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۷۷ خانوار با جمعیت ۲۲۱ هزار و ۴۵۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان بوده و حدود ۷۰ درصد از این جمعیت ساکن مناطق روستایی می‌باشند که از مجموع خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، تعداد ۶۶ هزار و ۹۵۲ خانوار مددجویان عادی کمیته امداد بوده و ۲۵ هزار و ۲۵ خانوار دیگر نیز مشمولین تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور هستند که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درخواست های مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با سرانه ۷ میلیون تومانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: تامین لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد است.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۲۵۳ مورد لوازم ضروری زندگی به مددجویان اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: سرانه هر خانواده از دریافت لوازم ضروری زندگی بیش از هفت میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد
  • اعطای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با سرانه ۷ میلیون تومانی
  • اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیمه برای بیش از ۳هزار مددجوی کمیته امداد در استان همدان