Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به همت سازمان بسیج دانشجویی بیست و پنجمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی ( طرح ولایت) برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش این دوره تابستان سال ۱۳۹۹ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به آدرس tvelayat.ir و آیدی @tvelayat در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

300 / 31 طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی طرح ولایت تابستان 99

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم احیاء شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان در قریب به ۳۶۰۰ مسجد و حدود چهار هزار محل در استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محسن عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان با اشاره به آمادگی مساجد، تکایا و حسینیه‌ها برای برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر، اظهار کرد: مراسم احیا شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم رمضان در قریب به ۳۶۰۰ مسجد و حدود چهار هزار محل در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محور برپایی مراسم شب‌های قدر در تمام شهرها، مساجد جامع، مصلی‌ها و گلزارهای شهداست، افزود: مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی، عزاداری و سینه‌زنی در تمام شب‌های قدر از حدود ساعت ۲۲ تا سه بامداد برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هم‌زمان با ماه رمضان، نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ مُبلغ روحانی در مساجد حضور پیدا کردند و با همراهی سخنرانان و مداحان به اجرای برنامه برای روزه‌داران و نمازگزاران پرداخته‌اند.

وی در ادامه به استقبال گسترده و ثبت‌نام بیش از ۱۸ هزار نفر از طرح «زندگی با آیه‌ها» خبر داد و تصریح کرد: این طرح با همکاری سپاه، پایگاه‌های بسیج، اداره اوقاف، شهرداری، دارالقرآن، مؤسسات و خانه‌های قرآن اجرا شده است و پایان فروردین آزمون سراسری برگزار و به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی تقدیم می‌شود.

حجت‌الاسلام عارفی ادامه داد: مراسم ویژه روزه‌اولی‌ها در کرمان بعد از شب‌های قدر در تاریخ بیست‌ودوم فروردین و به همت مجموعه جهادی و مردمی با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار خواهد شد.

کد خبر 739967

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵