Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری با اعلام جزئیات محدودیت های ترافیکی نوروز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سرایت آن در اکثر استان ها و از طرفی همراهی هموطنان عزیز با مسؤلان وزارت بهداشت مبنی پرهیز هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها، تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محموله های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اجرا نمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد:تردد محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند، در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۸  اسفند تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پنج فرودین ۹۹ و از ساعت ۷ روز پنج شنبه  تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین ممنوع می باشد.

وی، افزود: مجوز تردد برای محموله های ترافیکی دارای مجوز ضرورت ملی در تاریخ های ۵، ۶ و ۹ فروردین ۹۹ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی وزارت بهداشت نوروز استان بوشهر پلیس راه استان ساعت ۷ صبح روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور