Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالارهای موزه سینما در ایام نوروز، همه روزه به جز تعطیلات رسمی و شنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ میزبان علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، تالارهای موزه سینما در ایام نوروز (نیمه اول فروردین ماه) همه روزه به جز تعطیلات رسمی و شنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ میزبان علاقمندان است.
همچنین طبق دستورالعمل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دلیل شیوع کرونا ساعت کاری موزه‌ها واماکن تاریخی ـ فرهنگی به حداقل ساعت کار قانونی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 برای دانشجویان بلیت نیم بها و بازنشستگان با ارائه کارت بازنشستگی می‌توانند به صورت رایگان از تالارهای موزه سینما بازدید کنند.
علاقمندان می‌توانند از طریق سایت cinemamuseum.i آخرین اخبار و برنامه‌های موزه سینمای ایران را دنبال کنند.

* پخش ۳۹ فیلم متعلق به بنیاد سینمایی فارابی از تلویزیون و VODها در نوروز ۹۹

۱۲ عنوان فیلم از محصولات جدید بنیاد سینمایی فارابی از سیماج.ا.ا و ۲۷ فیلم کم‌تر دیده شده از محصولات سال‌های مختلف متعلق به بنیاد سینمایی فارابی از طریق سامانه VOD، در تعطیلات نوروز۹۹ پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ۱۲ فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در سال‌های اخیر که در ژانرهای دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخی و درام خانوادگی قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون در ایام نوروز ۹۹ نمایش داده شود، عبارتند از: سرو زیرآب (محمد علی باشه آهنگر) از شبکه یک و سه، تپلی و من (حسین قناعت) از شبکه امید، پاستاریونی (سهیل موفق) از شبکه پنج، فرار از اردو (غلامرضا رمضانی) از شبکه پنج، ضربه فنی (غلامرضا رمضانی) از شبکه امید، پینوکیو و رئیسعلی و عاموسردار (سیدرضا صافی) از شبکه دو، به دنیا آمدن (محسن عبدالوهاب) از شبکه دو، غلامرضا تختی (بهرام توکلی) از شبکه سه، صدای منو می‌شنوی (صادق پروین آشتیانی) از شبکه دو، سوفی و دیوانه (مهدی کرم‌پور) از شبکه پنج، شکلاتی (سهیل موفق) از شبکه دو، و رفقای خوب (مجید قاری‌زاده) از شبکه یک.

بر اساس این خبر، همچنین در راستای طرح هر روز با یک فیلم ایرانی برای ایام کرونایی و در خانه ماندن، ۲۷ فیلم در ژانرهای متنوع که برای پخش از طریق VODها در ایام پیش رو درنظر گرفته شده و عمدتاً پیش از این نمایش گسترده عمومی نداشته‌اند، عبارتند از: نار و نی (سعید ابراهیمی‌فر)، ننه لالا و فرزندان (کامبوزیا پرتوی)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، تک درخت‌ها (سعید ابراهیمی‌فر)، چوری (جواد اردکانی)، دبستان شوک (کاظم معصومی)، نجوا (پرویز شهبازی)، مواجهه (سعید ابراهیمی‌فر)، مثل یک قصه (خسرو سینایی)، آوای زندگی (علی شاه‌حاتمی)، ترانه کوچک من (مسعود کرامتی)، پرواز مرغابی‌ها (علی شاه‌حاتمی)، قفل‌ساز (غلامرضا رمضانی)، شانه دوست (محسن محسنی‌نسب)، رویای سینما (علی و حمید شاه‌حاتمی)، پرواز بادبادک‌ها (علی قوی‌تن)، عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)، فرزندخوانده (وحید نیکخواه‌آزاد)، مروارید (سیروس حسن‌پور)، باورم کن (محمد حسن‌پور)، نسترن‌‌های وحشی (رهبر قنبری)، ترومای سرخ (اسماعیل میهن‌دوست)، مربای شیرین (مرضیه برومند)، فصل بلوغ (رهبر قنبری)، اسکی‌باز (فریدون نجفی)، کنجانچم (یاسمن نصرتی) و سوم شخص غایب (وحید نیکخواه‌آزاد).

* سینما را با «فیلم‌گردی» به خانه بیاوریم! 

در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماهای سراسر کشور، موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در همکاری با سامانه «فیلم‌گردی» کمپینی را برای تماشای فیلم در خانه راه‌اندازی کرد.
در این کمپین موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری، دارای بزرگترین زنجیره سینمایی کشور در اقدامی هماهنگ در سردر سینماهای خود مخاطبان علاقمند به هنر را دعوت به خانه نشینی و تماشای فیلم از طریق سامانه فیلم‌گردی نموده تا بدین شکل از شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.
«بهمن سبز» در این طرح بر سردر ۲۵ سینمای پرفروش و پرمخاطب خود در سطح کشور اقدام به دعوت مخاطبان به این کمپین کرده است. سایت «فیلم‌گردی» نیز در جهت انجام رسالت فرهنگی و اجتماعی با شعار «در خانه می‌مانیم» بسته‌های اشتراکی خود را برای مخاطبان بصورت رایگان ارائه می‌دهد. لذا مخاطبان می‌توانند با ثبت نام در سایت filmgardi.com اشتراک رایگان دریافت کنند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینما سینمای ایران نوروز فارابی بنیاد سینمایی فارابی موزه سینما شبکه دو فیلم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «بر فراز دشت» از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده و تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیش از ۲۲ هزار نفر تا ۲۵ فروردین جاری از نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کرده‌اند. همچنین تعدادی از هنرمندان و مقامات فرهنگی و هنری و سیاسی نیز با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران به تماشای آثار حاضر در این نمایشگاه نشسته‌اند.

در نمایشگاه «بر فراز دشت» ۶۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۱۰ اثر از ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است که از جمله آنها می‌توان به ابوالقاسم سعیدی، پرویز کلانتری، حسین محجوبی، سهراب سپهری، علی گلستانه، فریده لاشایی، محمود جوادی‌پور، میرعبدالرضا دریابیگی، جلال شباهنگی، ناصر عصار، علی آذرگین، محمد رادوند، داوود امدادیان، محسن سهیلی، منوچهر نیازی، علی‌محمد حیدریان، رضا شهابی، علی اکبر یاسمی، کلود مونه، کامی پیسارو، لودویک پیت، دیوید هاکنی، کارل اشلامینگر و ژان دافی اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه، فیلمی از هنرمندان خارجی با رویکرد اقلیم و فصول چهارگانه پخش می‌شود که در آن تصاویری از آثار ون‌گوگ، فردریش، مونه و کانستبل متحرک‌سازی شده است و با ایده آلبوم چهارفصل ویوالدی روی دیوار گالری ۹ موزه هنرهای معاصر تهران پخش می‌شود.

کد خبر 6080170

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران