Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اختصاص ۷۵۰میلیون تومان به سالمندان تحت حمایت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه پیش از این نیز مبلغی برای سالمندان اختصاص یافته بود، گفت: مبلغ ذکر شده به حساب ۱۴هزار و ۲۴۵ سالمند واریز شد.

وی با اشاره به اینکه سالمندان ۶۰ تا ۷۵ سال از این مبلغ بهره‌مند شدند، به دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: علاوه بر بهره‌مندی این سالمندان، پیش‌تر مبلغ یک میلیارد تومان نیز به حساب بیماران صعب‌العلاج، بیماران خاص، بیماران زمین گیر و خانوارهای مشمول طرح سوء تعذیه واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرپنچی همچنین از ارسال پیام‌های آموزشی و بهداشتی از طریق پیام کوتاه برای مددجویان خبر داد و گفت: پیام‌های آموزشی و بهداشتی از طریق پیام کوتاه به سرپرست خانوارهای تحت حمایت ارسال می شود.

وی یادآور شد: اقداماتی از جمله تهیه ژل بهداشتی ضدعفونی کننده و ماسک نیز برای کارکنان کمیته امداد استان تهران تهیه و در اختیار آنها قرار داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ضرورت دسترسی عادلانه بیماران هموفیلی به دارو و درمان
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران