Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:48:30 GMT

اطلاعیه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۲۲۹۹

اطلاعیه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اطلاعیه‌ای در مورد صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های بلامحل صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اطلاعیه‌ای در مورد صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های بلامحل صادر کرد. اطلاعیه کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی به این شرح است:

 

پایان پیام/50.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی چک بانک کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۵ هزار و ۷۲۷ تن اقلام اساسی پارسال در مازندران توزیع شد.

او با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۹۶ تن کالای اساسی برای استان در نظر گرفته شد که ۵ هزار و ۷۲۷ تن جذب و توزیع شد، افزود: این اقلام شامل ۵ هزار و ۳۹ تن شکر مصرف خانوار و صنف و صنعت، ۹۸ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۹۰ تن مرغ منجمد بود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طی این مدت ۳۲ هزار و ۷۵۷ تن مرغ آماده طبخ و ۲۴ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ زنده به تهران و ۳ هزار و ۸۹۸ تن مرغ به سایر استان‌های کشور ارسال شد.

او مجموع گواهی صادر شده مرغ زنده استان طی این مدت را ۸۵ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۷۱۹ قطعه، گواهی صادر شده حمل مرغ داخل استان را ۶۰ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۹۳۹ قطعه، مرغ تحویلی به کشتارگاه را ۵۵ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۳۰ قطعه و وزن استحصالی مرغ را ۹۸ هزار و ۹۷۷ تن اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۹۰ تن مرغ قطعه بندی استانی و ۴۶ هزار ۴۹۹ تن توزیع استانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد