Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ۱۲ فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در سال‌های اخیر که در ژانرهای دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخی و درام خانوادگی تولید شده قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون در ایام نوروز ۹۹ نمایش داده شود.

از جمله این آثار می توان به سرو زیرآب ساخته محمد علی باشه آهنگر از شبکه یک و سه، تپلی و من ساخته حسین قناعت از شبکه امید، پاستاریونی ساخته سهیل موفق از شبکه پنج، فرار از اردو ساخته غلامرضا رمضانی از شبکه پنج، ضربه فنی ساخته غلامرضا رمضانی از شبکه امید، پینوکیو و رئیسعلی و عاموسردار ساخته سیدرضا صافی از شبکه دو، به دنیا آمدن ساخته محسن عبدالوهاب از شبکه دو، غلامرضا تختی ساخته بهرام توکلی از شبکه سه، صدای منو می‌شنوی ساخته صادق پروین آشتیانی از شبکه دو، سوفی و دیوانه ساخته مهدی کرم‌پور از شبکه پنج، شکلاتی ساخته سهیل موفق از شبکه دو و رفقای خوب ساخته مجید قاری‌زاده از شبکه یک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هر روز یک فیلم» برای روزهای در خانه ماندن

همچنین در راستای طرح هر روز با یک فیلم ایرانی برای ایام کرونایی و در خانه ماندن، ۲۷ فیلم در ژانرهای متنوع که برای پخش از طریق «وی‌ او دی‌»ها ( VOD ) ها در ایام پیش رو درنظر گرفته شده و عمدتاً پیش از این نمایش گسترده عمومی نداشته‌اند.

از جمله این آثار نیز می توان به نار و نی ساخته سعید ابراهیمی‌فر، ننه لالا و فرزندان ساخته کامبوزیا پرتوی، هفت پرده ساخته فرزاد موتمن، تک درخت‌ها ساخته سعید ابراهیمی‌فر، چوری ساخته جواد اردکانی، دبستان شوک ساخته کاظم معصومی، نجوا ساخته پرویز شهبازی، مواجهه ساخته سعید ابراهیمی‌فر، مثل یک قصه ساخته خسرو سینایی، آوای زندگی ساخته علی شاه‌حاتمی، ترانه کوچک من ساخته مسعود کرامتی، پرواز مرغابی‌ها ساخته علی شاه‌حاتمی، قفل‌ساز ساخته غلامرضا رمضانی، شانه دوست ساخته محسن محسنی‌نسب، رویای سینما ساخته علی و حمید شاه‌حاتمی، پرواز بادبادک‌ها ساخته علی قوی‌تن، عقاب صحرا ساخته مهرداد خوشبخت، فرزندخوانده ساخته وحید نیکخواه‌آزاد، مروارید ساخته سیروس حسن‌پور، باورم کن ساخته محمد حسن‌پور، نسترن‌های وحشی ساخته رهبر قنبری، ترومای سرخ ساخته اسماعیل میهن‌دوست، مربای شیرین ساخته مرضیه برومند، فصل بلوغ ساخته رهبر قنبری، اسکی‌باز ساخته فریدون نجفی، کنجانچم ساخته یاسمن نصرتی و سوم شخص غایب ساخته وحید نیکخواه‌آزاد اشاره کرد.

برچسب‌ها دفاع مقدس بهرام توکلی مرضیه برومند مسعود کرامتی بنیاد سینمایی فارابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بهرام توکلی مرضیه برومند مسعود کرامتی بنیاد سینمایی فارابی دفاع مقدس بهرام توکلی مرضیه برومند مسعود کرامتی بنیاد سینمایی فارابی شبکه دو ساخته علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن به ریاست وزیر کشور به صورت وبیناری و با حضور استاندار کرمانشاه و افتتاح ۳۵۰ واحد مسکن روستایی استان گفت : این واحد‌های روستایی با همکاری مشترک بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرستازی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ ساخته شدند.

وی افزود: افرادی این واحد‌ها را دریافت کردند که فاقد مسکن مقاوم و تحت پوشش کمیته امداد بوند به گونه‌ای که زمین متعلق به مددجو بوده است، اما دارای خانه‌های کاهگلی در حال تخریب بودند.

به گفته طاهری این واحد‌های روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و متوسط ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض کمیته امداد ساخته شده‌اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • دو فیلم سینمایی «خدای جنگ» و «بی پایان» درباره شهید طهرانی مقدم ساخته می شود
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • واکنش‌های خوب مخاطبان تلویزیون به «شب خوش»
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»
  • بررسی آمار آثار نوروزی و رمضانی/«نون.خ» و«هفت سر اژدها» رقیب شدند
  • دیدار رئیس رسانه‌ملی با اهالی چند برنامه رمضانی