Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: اردوهای جهادی نوروز امسال، در عرصه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی محرومان در حال اجرا است.

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی پنج سال اخیر، اردوهای جهادی نوروز در عرصه‌های مختلف با شور و اشتیاق و جدیت توسط گروه‌های جهادی در حال اجرا بوده است و هر سال گسترده‌تر و تاثیرگذارتر از سال‌های قبل آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه از آنجا که شیوع ویروس کرونا باعث وقفه در بسیاری از فعالیت‌های جهادی شد، اضافه کرد: به دلیل اینکه فعالیت‌های جهادگران به صورت اجتماعی است، نگرانی‌ها در مورد فعالیت گروه‌های جهادی متصور بود ولی با تدابیر متولیان امر و همکاری ارزشمند و موثر گروه‌های جهادی، خوشبختانه این رویکرد تغییر وضعیت پیدا کرد و مقرر شد گروه‌های جهادی بنا به شرایط و وضعیت جامعه در عرصه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا به فعالیت و خدمت رسانی بپردازند.

وی با بیان اینکه از آنجا که جهادگران همواره از هر فرصتی برای فعالیت و خدمت‌رسانی برای کشور و مردم استفاده می‌کنند، افزود: جهادگران این شرایط و اضطرار را تبدیل به فرصت کردند و از ابتدا، شبانه‌روز در تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی و تولید ماسک، فعالیت‌های جهادی خود را با اولویت مناطق محروم شهری، حاشیه شهر و روستاها آغاز و تا کنترل و مدیریت ویروس کرونا به خدمت‌رسانی با همکاری دستگاه‌های مسؤول و متولی خواهند پرداخت.

امندی با بیان اینکه تا به امروز تعداد 2 هزار و 600 نفر از اعضای گروه‌های جهادی استان در این عرصه فعالیت‌های ارزشمندی ارائه کرده‌اند، گفت: ضدعفونی بیش از یک هزار و 500 نقطه در شهرها و روستاهای تابعه، تهیه و توزیع بیش از 14 هزار و 700 بسته بهداشتی و ضدعفونی و در کنار آن آموزش چهره به چهره بیش از ۱۵ هزار نفر و فعال‌سازی 24 کارگاه تولید ماسک که تا به امروز بیش از ۱۷ هزار ماسک تولید و توزیع کرده است از جمله این اقدامات است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغاتی به تعداد 10 مورد تولید و منتشر و تعداد ۸ هزار بروشور نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 300 بسته معیشتی محرومین نیز توسط سپاه انصارالمهدی(عج) با همکاری خیرین، عموم مردم و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است، گفت: 800 بسته از این آمار توسط گروه‌های جهادی استان انجام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان نوروز اردوهای جهادی بسیج کرونا جهاد گروه بسیج سازندگی گروه های جهادی تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ طرح توسعه یک شرکت صنایع شیمیایی ، یک باب استخر ویژه دانش آموزان ، ۲ طرح صنعتی و برق رسانی در دامغان ، طرح های صنعت برق و مخابرات شهرستان میامی و  خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان از طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد