Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال زاده از جابه جایی ۵.۴ میلیون تن کالا توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسدالله جلال زاده» امروز (۲۸ اسفند) با اعلام این خبر به رسانه های گروهی گفت: در 11 ماهه سال جاری بیش از 5.4 میلیون تن کالا توسط ناوگان باری خراسان جنوبی حمل شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته به میزان 12 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: این میزان کالا در قالب بیش از 335 هزار سفر حمل شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش 8 درصدی تعداد سفر نیز هستیم.

 

وی با تاکید بر افزایش تناژ حمل شده سیمان بعنوان یکی از کالاهای استراتژیک در استان ادامه داد: تناژ حمل سیمان در 11 ماهه سال جاری نزدیک به 1.2 میلیون تن بوده است که این مقدار حکایت از افزایش 26 درصدی در مقایسه با سال قبل دارد.

 

جلال زاده افزود: همچنین طی 11 ماه گذشته از سال جاری بیش از 59 هزار سفر برای حمل سیمان انجام شده است که این شاخصه نیز در مقایسه با مدت زمان قبل 25 درصد افزایش دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تاکید کرد: در شرایط فعلی به منظور تخلیه بندر در محل و تامین کالاهای استراتژیک استان از بنادر جنوبی کشور شامل بندر چابهار، بندر عباس و بندر امام(ره) تسهیلاتی شامل تخصیص 30 درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگانی که کالاهای اساسی از مبداء پنج بندر مهم کشور بالاخص بندر چابهار حمل می کنند پیش بینی گردیده است که نیازمند همت و همیاری رانندگان محترم و پرتلاش استان در حمل این محمولات از بنادر به مقاصد استان است که در جهت تسریع در حمل این کالاها در ایام نوروز هیچگونه ممنوعیت ترددی جهت ناوگان باری حامل این محصولات از بنادر لحاظ نشذه است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ناوگان عمومی جابه جایی کالا خراسان جنوبی میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  

علی عبداللهی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: جا به جایی  ۱۴ میلیون مسافر طی پارسال با کمک ناوگان حمل و نقل عمومی در ۸۷۰ هزار سفر انجام شده که از این میزان  بیش از ۳۲۰ هزار سفر با اتوبوس، حدود ۳۰۰ هزار سفر با مینی بوس و بیش از ۲۵۰ هزار سفر با سواری کرایه انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با اتوبوس، مینی بوس و سواری بین شهری جابه‌جا شده اند، افزود: در بخش حمل و نقل مسافر استان کرمان در مجموع ۵ هزار و ۲۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل ۹۷۰ دستگاه اتوبوس، هزارو ۹۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲ هزارو ۳۸۸  دستگاه سواری کرایه کار جابه جایی مسافر استان کرمان را به عهده دارند. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار ثبت شده از سفر برای جابه‌جایی مسافرین با کمک ناوگان حمل ونقل عمومی در جاده‌های استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۱ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۴ هزار نفر راننده حرفه‌ای صاحب کارت هوشمند در بخش مسافر فعالند. 

عبداللهی از مسافران تقاضا کرد، سفر‌های خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت اینترنتی یا از دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و در این خصوص حتماً از تلفن گویای ۱۴۱  برای ارسال انواع  پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری و همچنین عملکرد شرکت‌های مسافربری  استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی کالا از طریق ناوگان حمل‌ونقل لرستان