Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-راد گفت: میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران، امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب باز هستند و فقط روز جمعه اول فروردین تعطیل هستند.

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار بلافاصله بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، از ساعت ۸ صبح روز شنبه دوم فروردین آغاز به کار می‌کنند، افزود: روز‌های شنبه دوم تا دوشنبه چهارم فروردین، صرفاً ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ساعت ۸ و نیم صبح تا یک و نیم بعد از ظهر فعالیت می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روز سه شنبه پنجم تا سه شنبه دوازدهم فروردین، کلیه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر باز هستند، اظهار کرد: روز چهارشنبه سیزدهم فروردین نیز کلیه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل می‌باشند.

راد با بیان اینکه از روز پنج شنبه چهاردهم تا یک شنبه سی و یکم فروردین، کلیه میادین و بازار‌های میوه و تره بار، صبح‌ها از ساعت ۸ تا یک و عصر‌ها از ساعت ۳ تا ۷ باز می‌باشند، تصریح کرد: زمان فعالیت روز‌های جمعه و ایام تعطیل رسمی این مراکز در نیمه دوم فروردین نیز از ساعت ۸ صبح تا یک بعد از ظهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه مجموعه کارکنان این سازمان و نیز کارگران و بهره‌برداران ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، ایام عید سرِ کار حاضر و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود، خاطرنشان کرد: این عزیزان در این ایام به جای اینکه در خانه و کنار خانواده خود باشند، در میدان‌ها و بازار‌های میوه و تره بار حضور خواهند داشت تا مردم عزیزمان بابت تأمین محصولات مورد نیاز و ارزاق و مایحتاج مصرفی خود، آرامش خیال و اطمینان خاطر داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار های میوه و تره بار ساعت ۸ صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند