Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در جریان بازدید از تقاطع غیرهمسطح شهرک الزهرا افزود: در سالجاری با توجه به حمایت های استاندار کرمانشاه، توسعه، احداث و بهسازی راه‌های روستایی و بزرگراهی شهرستان هرسین با اولویت و جدیت انجام شد.
به گفته وی، مجموعه اعتبارات به منظور ساخت و آسفالت این تقاطع غیرهمسطح که در شهرک الزهرا بخش بیستون قرار دارد، ۱۶ میلیارد ریال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اعلام پایان عملیات آسفالت تقاطع غیرهمسطح شهرک الزهرا تصریح کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۵۰۰ متر، با دهانه پل هشت متری و ارتفاع پل پنج متر و نیم انجام شد.
این مقام مسوول در پایان با تقدیر از عملکرد رسانه ها در پوشش اخبار عملکرد دولت تدبیر و امید و بحران ویروس کرونا، یادآور شد: یکی از رسالت های رسانه ها، دمیدن روح امید، شور و نشاط در جامعه است. 
شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین دولت تدبیر و امید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین دولت تدبیر و امید کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هرسین دولت تدبیر و امید کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه