Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید استاد کاظمی گفت: این برنامه در استان‌های دیگر برگزار شده است.به دلیل توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر خلوت کردن شهرها و در خانه ماندن شهروندان چنین تصمیماتی اخذ شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با تاکید بر این‌که در حال حاضر نیز به دلیل کاهش تردد مردم در شهر حجم ناوگان فعال اتوبوسرانی کرج را حدود ۳۰ درصد کاهش داده ایم، گفت: به عبارتی اکنون خروجی تردد اتوبوس‌های ملکی از ۸۰ دستگاه به ۵۰ مورد رسیده است و در بخش خصوصی نیز تنها حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ اتوبوس در سطح شهر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد کاظمی در بخش دیگری با بیان این‌که تغییری در برنامه تردد تاکسی‌های شهری کرج اعمال نشده است، عنوان کرد: در برخی شهرهای کشور برنامه‌ای مانند زوج و فرد کردن تردد برای تاکسی‌ها منظور شده است، اما در کلان‌شهر کرج به دلیل اینکه بیش از ۱۲ هزار تاکسی وجود دارد نمی‌توان چنین برنامه‌ای را پیاده‌سازی کرد.

وی در پاسخ به این‌که آیا تاکنون از میان رانندگان تاکسی و همچنین اتوبوس‌های شهری کرج مورد مبتلا به کرونا ویروس مشاهده شده است، گفت: خوشبختانه تا بدین لحظه مورد مثبتی در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها نداشته‌ایم و تنها یک مورد مشکوک در میان کارکنان سازمان بود که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

کد خبر 493793 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟

به گزارش همشهری آنلاین؛ هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد. سعید بشیری این مطلب را بیان کرد و گفت: «در متن مصوبه شورای شهر تهران که به توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران هم تصویب شده است، زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مشخص شده است. از این رو افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود. بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.»

او در ادامه عنوان کرد: «روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ بنابراین ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود توسط هیات تطبیق فرمانداری تهران تایید شد.»

میزان افزایش کرایه ها در ناوگان حمل و نقل عمومی ۲۸ درصد مترو ۲۶ درصد اتوبوس ۴۵ درصد تاکسی کد خبر 844241 برچسب‌ها شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز