Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا عباسی‌راینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از مجموع مبلغ یادشده بابت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی زابل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به موسسه‌های درمانی بخش خصوصی استان پرداخت شده است.
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنان برای صدور یک ماه به طول می انجامید و نیاز به استعلام استحقاق سنجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت و بعد از ۱۰ روز انتظار انجام می شد با توجه به دستورالعمل جدید سازمان بیمه سلامت ایران صدور دفترچه در سریعترین زمان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه شرط تشکیل پرونده برای برخی از داروخانه ها حذف شده است ادامه داد: برای کاهش تردد بیماران و جلوگیری از شیوع بیماری کووید۱۹، شرط تشکیل پرونده برای بیماران صعب العلاج و خاص تا اطلاع بعدی حذف شد و به صورت الکترونیک سهمیه آنان تا اردیبهشت ماه تمدید شده است و نیازی به تشکیل پرونده نیست.
وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه ۱۶۶۶ به سووالات بیمه شدگان در حوزه بیمه سلامت و در ارتباط با بیماری کرونا پاسخ داده می شود اظهار داشت: در همین راستا در نظر است پزشکان همکار در سازمان بیمه سلامت و در استان سیستان وبلوچستان برابر برنامه زمان بندی از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت پاسخگویی به تماس های ارجاعی، ارائه راهنمایی و مشاوره انجام شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: براین اساس سووالات تماس گیرندگان از طریق اپراتورهای ۱۶۶۶ به پزشکان ارتباط داده شده و پاسخگویی در دو شیفت کاری با استقرار پزشکان و کادر پرستاری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در کار هم استانی های عزیز در ایام تعطیلات نوروز تمامی ناظران بیمارستانی ما در بیمارستان ها حضور خواهند داشت و نیز همکاران به صورت شیفتی در ایام تعطیل در اداره کل مستقر هستند تا به امور مربوطه در زمینه تایید دارو، مشکلات بیمه ای، صدور دفترچه از طریق دفاتر پیشخوان در ایام تعطیل رسیدگی کنند.
دکتر عباسی تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز از خروج غیرضروری از خانه اجتناب کنند و با توجه به توصیه های وزارت بهداشت و رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری و شیوع این بیماری سهیم شوند تا زنجیره بیماری کرونا قطع شود و سال ۹۹ شاهد شکوفاهی برای ملت و نظام و هم استانی عزیز باشیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان بیمه سلامت ایران زاهدان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان بیمه سلامت ایران زاهدان بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان سازمان بیمه سلامت ایران زاهدان بهداشت و سلامت سازمان بیمه سلامت میلیون تومان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان