Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان روزهایی متفاوت را در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک با هرس و حائل‌گذاری بوته‌های گوجه فرنگی سپری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رفسنجان، برنامه روز گلخانه با موضوع رسیدگی به وضعیت داشت بوته‌های گوجه فرنگی با حضور معاونان، کارکنان و چند تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اسفند 98 در سالن A مجتمع گلخانه‌های هیدرو پونیک این دانشگاه شامل 11 هزار بوته گوجه فرنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد رفسنجان در ابتدای این برنامه با ارائه توضیحاتی به آموزش روش‌های هرس و حائل‌گذاری بوته‌های گوجه فرنگی به کارکنان پرداخت.

 حسین محمدبیگی اظهار کرد: «در این روز کارکنان واحد رفسنجان ضمن هرس بوته‌ها از تجربیات یکدیگر در ارتباط با هرس استفاده کردند.»

 وی افزود: «هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد همدلی بین کارکنان و ارتقای سطح دانش و مهارت آنان در هرس اصولی و نحوه حائل‌گذاری بوته‌های گوجه فرنگی است.»

انتهای پیام/4062/

هرس بوته‌های گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک هرس بوته‌های گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک هرس بوته‌های گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک هرس بوته‌های گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک هرس بوته‌های گوجه فرنگی در مجتمع گلخانه‌های هیدروپونیک

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان گلخانه های هیدروپونیک واحد رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار