Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تشکیل و فعالیت قرارگاه سلامت و معنویت در سپاه با مشارکت روحانیت برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دفاع مقدس ما آغاز داشت ولی پایان نداشته است و  صفحه های آن تغییر می یابد،گفت: آنچه الان در کشور در مقابله با کرونا درحال رخ دادن است، دفاعی مقدس از بشریت محسوب می‌شود که در این بحران همه دستگاه ها با همدلی و انسجام و روحیه دینی وارد میدان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هم مانند سایر دستگاههای کشور از همان آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با بیماری قرار گرفته است ، افزود: از آنجا که  سپاه پاسداران خداباوری و  مردم یاری را مد نظر دارد ؛ بهترین مصداق پاسداری را خدمت به مردم می داند و در این میان در کنار بقیه نهادها وارد شده است.

 حاجی صادقی گفت: به همین منظور نمایندگی ولی فقیه در سپاه با مشارکت طلاب پاسدار و بسیجی، قرارگاه سلامت معنوی را با چهار هدف کمک به سلامت جامعه، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط، تلاش برای کمک به خانواده های بیماران و متوفایان جهت روحیه دادن به آنها و همچنین حفظ حرمت مومنان متوفا با انجام مراحل شرعی کفن و دفن تشکیل شده است.

وی اعزام 450 نفر استادان و طلاب و روحانیون بسیجی به  مراکز درمانی ، اعزام بیش از100 گروه از طلاب جهت ضد عفونی کردن و ارائه خدمات بهداشتی ،اعزام 180 نفر از طلاب به آرامستان ها جهت مراسم کفن و دفن و تغسیل و ایجاد بیش از 200 شبکه مجازی برای تقویت روحی و روانی خانواده ها را از برنامه های این قرارگاه برشمرد.

وی افزود: این قرارگاه با مساجد، پایگاه های مقاومت و حوزه های علمیه هماهنگ عمل می کند و همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت، شهرداری ها و شناسایی خانواده های نیازمند در این ماجرا دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین طرح مباحث دینی در مراکز درمانی و عملیاتی، اعزام مبلغ به بیمارستان ها، اعزام طلاب به آرامستان ها، ترغیب و ترویج فرهنگ امدادرسانی در جامعه، ترویج روحیه معنوی دعا و خضوع، تشکیل گروه های مجازی و تشکل های اجتماعی تامین محتوا برای مبارزه با فضا سازی رسانه های معاند که دنبال تضعیف امید در جامعه هستند، پاسخگویی به مسائل شرعی، تکثیر دیدگاه های مقام معظم رهبری و رهبری در این خصوص، راه اندازی سایت و وبلاگ پاسخگویی را از مهمترین اقدمات این ستاد برشمرد.

حاجی صادقی گفت: قرارگاه با ارتباط مداوم با ستادهای فرعی وضعیت را رصد می کند و مردم مطمئن باشند تا پایان در کنار آنها هستیم.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه سلامت ولی فقیه در سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد