Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:38:30 GMT

با برنامه های نوروزی شبکه یک آشنا بشوید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۳۹۳۵

 در ایام نوروز علاوه بر برنامه هایی چون مجموعه مستند «حیات وحش»، فیلم سینمایی، «دستپخت»، مسابقه «ایران» و سریال «پایتخت» برنامه ها و ویژه برنامه های متنوع دیگری نیز همچون «خشت بهشت»، «نوروز در جبهه» و نماآهنگ های مختلفی تدارک دیده شده است که هر روز از شبکه یک سیما شبکه می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - قرار است از جمعه شب اول فروردین ماه سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۱۰ صبح و ۱۷ روز بعد پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه « فرمول یک » هم که ساعت ۲۳ هر شب با محوریت انتخاب شهروند نمونه به صورت زنده پخش می شود روز بعد حدود ساعت ۷ باز پخش خواهد شد.

پخش فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی ساعت ۱۱ هر روز از دیگر برنامه های نوروزی شبکه یک است.

مسابقه «دستپخت» و « ایران » هم هر شب ساعت ۱۸ و ۲۰ برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمول یک شبکه یک ایران برنامه های نوروزی شبکه یک سیما مسابقه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری