Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسحاق جهانگیری» روز چهارشنبه در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سال ۱۳۹۸، سال بسیار دشواری بود و اتفاقات مهمی در این سال افتاد که هم مردم ایران در زحمت قرار گرفتند و هم دولت مجبور شد برای کاهش هزینه‌ها و عوارض، اقدامات مهمی انجام دهد.

معاون اول رییس‌جمهوری به سیل گسترده در ابتدای سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: در اواسط سال، ترور سردار سلیمانی که برای همه ملت بسیار عزیز بود و برای من یک برادر و رفیق شفیق بود و برای همه از دست دادن این سردار سرافزار بسیار تلخ بود را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی یک اتفاق بسیار مهم بود و مردم ایران صحنه‌ای از اقتدار و همبستگی و علاقه‌مندی خود به جمهوری اسلامی را نشان دادند.

جهانگیری به شیوع بیماری کرونا در اواخر سال اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات در شرایطی در کشور رخ داد که آمریکا نهایت ظلم و اقدامات وحشیانه‌ای را در قالب تحریم‌ها ضد مردم ایران انجام داد و روز به روز هم این فشارها را گسترش داد.

وی گفت: خوشبختانه دستاوردهای اقتصادی و اجتماعی در برابر فشارهای و حوادث چشم‌گیر بوده و ملت ایران باید به خود و مدیریت خود افتخار کند که در این شرایط و بحران‌ها سربلند بیرون آمده است.

معاون اول رییس‌جمهوری پیشاپیش فرارسیدن سال ۹۹ و عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال آینده سالی متفاوت، پر از موفقیت و همراه با سلامتی باشد و همه کسانی که در حادثه کرونا آسیب دیدند و در بیمارستان بستری هستند امیدوارم در اغاز سال جدید شفا و بهبود پیدا کنند.

جهانگیری گفت: برنامه‌های دولت در سال جدید در ادامه برنامه سال‌های گذشته در حوزه اشتغال، زندگی طبقات ضعیف جامعه و توسعه کشور و آمادگی برای عبور از مشکلات پیش رو به شکل جدی دنبال می‌شود.

ادامه دارد...

برچسب‌ها کرونا اسحاق جهانگیری دولت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اسحاق جهانگیری دولت اسحاق جهانگیری آمریکا کرونا اسحاق جهانگیری دولت مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جانفشانی نیروهای مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.

 رئیسی ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند با گفتمان‌سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهادهای مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت‌آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان‌شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت/ باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد
  • لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» جلوه‌ افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی جلوه‌ افتخارآمیز عملیات سپاه بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیرو‌های مسلح بود