Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:31:36 GMT

تعطیلات نوروزی محدود شود/ مردم در خانه بمانند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۴۹۱

تعطیلات نوروزی محدود شود/ مردم در خانه بمانند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه آمار ابتلاء به کرونا ویروس به نسبت جمعیت در استان سمنان قابل‌توجه است، اظهار داشت: تعطیلات نورزی باید محدود شود و با این حجم از تعطیلات نمی‌توان مردم را در خانه نگهداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین روش برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است، افزود: وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان سمنان قرمز است و باید تا حد توان برای مقابله با کرونا ویروس تلاش کرد.

میزان ترددها در جاده‌های استان باید به کمترین حد ممکن برسد

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با اشاره به اینکه استان‌هایی با مجموعاً ۴۰ میلیون جمعیت با حداکثر چند ساعت فاصله در اطراف استان سمنان قرار دارند، تصریح کرد: بیشترین تهدیدها در شیوع کرونا ویروس در استان‌های هم‌جوار سمنان است.

همتی بابیان اینکه این جمعیت قابل‌توجه در سال‌های گذشته فرصت بوده است اما اکنون با شیوع کرونا ویروس این میزان جمعیت، یک تهدید جدی محسوب می‌شود، یادآور شد: میزان ترددها در جاده‌های استان باید به کمترین حد ممکن برسد.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروی‌های نظامی و انتظامی برای مقابله ویروس استفاده شود و باید ورودی و خروجی‌های استان با جدیت تمام کنترل شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر گفت: کارخانه‌هایی که ظرفیت تولید قابل‌توجه دارند با رایزنی و رفع مشکلات می‌توانند برای تولید اقلام بهداشتی به کمک وزارت بهداشت بیایند.

کد خبر 4882016

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد همتی ستاد مقابله با کرونا تعطیلات نوروزی ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار زاهدان کرونا ویروس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا