Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:56:38 GMT

برای ضد عفونی کردن سطوح چه کار کنیم؟ (فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۴۷۹۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/00318W

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ضد عفونی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون به همت جهادگران توزیع شد.

این بسته های معیشتی شامل ۵ کیلو برنج، دو کیلو گوشت، یک عدد مرغ، یک عدد روغن مایع،۱.۵ کیلو آجیل، یک بسته شیرینی، همچنین چند بسته قند و شکر، صابون، مایع ظرفشویی، شامپو، ماکارونی، چای ،رب گوجه فرنگی، حبوبات، خرما،رشته آشی، پنیر و سویا به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان جمعا معادا ۷۰ میلیون تومان است که میان نیازمندان توزیع شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225434 برچسب‌ها جهادگران

دیگر خبرها