Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آزادسازی کامل استان جوف به دست نیرو‌های یمنی خبر داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تأکید کرد: نیرو‌های مسلح توانایی خود را در ایجاد معادلات جدید در مناطق جغرافیایی مختلف به نمایش گذاشتند.

وی همچنین گفت: نیرو‌های مسلح با شایستگی عالی، تمامی وظایف عملیاتی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع اعلام کرد نیروی موشکی در عملیات آزادسازی استان جوف مشارکت داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح یمن استان جوف نیروهای یمنی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.
در این آیین نیرو‌های مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیرو‌های مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.
نیرو‌های مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ با صدور پیامی ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند و به همین مناسبت هر سال برای بزرگداشت حماسه‌آفرینی دلاورمردان نیروی زمینی ارتش، رژه نیرو‌های مسلح در نقاط مختلف کشور از جمله استان اردبیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسب روز ارتش + فیلم
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح لرستان در روز ارتش
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی