Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@19:14:16 GMT

مسیح مهاجری: مهاجمان به حرم دست‌پرورده‌ خودمانند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۳۳۷

ساعت24-«هجوم عده ای مقدس نما به درهای بسته حرم ها در مشهد و قم، ذهن ها را متوجه حدیث سوزناک منقول از پیامبراکرم کرد که فرمود: قصم ظهری رجلان؛ عالم متهتک و جاهل متنسک».

مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه «جمهوری اسلامی» در ادامه یادداشت خود در این روزنامه نوشت: واقعه خطرناک هجوم به حرم‌ها به بهانه زیارت، در زمانی که توصیه مراجع علمی و دینی خودداری از ورود به حرم‌هاست، نشان داد در زمان ما که عصر شکوفایی علم و عقل است، هنوز هم هستند عالم‌نمایان بی‌پروایی که با رفتار و گفتارشان پشت پیامبر را می‌شکنند و هستند جاهلانی که با آنها در ضربه‌زدن به پیامبر همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جمع مهاجمان به حرم‌ها، هم عالم‌نمایان حضور داشتند و هم مقدس‌نمایان متحجر. آنها بدون آنکه بدانند ائمه معصومین علیهم السلام به هنگام مریضی به پزشک مراجعه می‌کردند و حضرت معصومه نیز با بیماری از دنیا رفت، می‌گویند به حرم‌ها بیماری وارد نمی‌شود.

شاید اینها چندان قابل سرزنش نباشند. ما باید سرزنش شویم که در ۴۰ سال بعد از انقلاب نتوانستیم جهل را از جامعه بزداییم و درک صحیح از دین را جایگزین آن کنیم. درد بزرگ این است که این جهالت‌ها در مذهبی‌ترین شهرهای کشور رخ می‌دهد؛ شهرهایی که مهم‌ترین حوزه‌های دینی در آنها قرار دارند. تردیدی نیست که دین و حوزه‌های دینی مقصر نیستند. تقصیر با متولیان حکومتی است که هرگز این قبیل جهالت‌ها را مهار نکردند و حتی برای عاملان چنین پلشتی‌ها که ابوجهل‌های زمان ما هستند حاشیه امن هم ایجاد کردند.

اگر امروز می‌بینیم این جهال حتی به توصیه‌های مسئولین نظام هم اعتنا نمی‌کنند، باید بدانیم که فردا قطعا پا را فراتر خواهند گذاشت و علیه آنها خواهند شورید. درست مانند خوارج که خود را فهیم‌تر از امام زمان خود می‌دانستند.

این فرافکنی‌ها را هم کنار بگذاریم که اینها وابسته به فلان جریان هستند و با برنامه‌ریزی وارد عمل شده‌اند. این واقعیت را بپذیریم که اینها دست‌پرورده‌های خودمان هستند و محصول خالص قدرت‌طلبی‌ها و انحصارطلبی‌های ما که انقلابی‌بودن را پرخاشگری و هتاکی و بی‌حرمتی به هر کس که با ما نباشد تفسیر کردیم. مابه خاطر این خطایمان تاوان بزرگ‌تری خواهیم پرداخت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد حرم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل جنایتکار عالم است

روح الله صیادیان خواه مسوول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات وعده صادق با اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهباد در سرزمین اشغالی پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی و حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.عملیاتی مشروع که دیگربار جهانیان را به نظاره‌ی تغییر موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی نشاند.

وی افزود: این تنبیه در امتداد وعده صادق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای نابودی رژیم سرتا پا خباثت صهیونیست و جنایتکار عالم انجام پذیرفت و این امر بیش از پیش به برکت خون شهدای موشکی، شهید تهرانی مقدم به اهداف متعالی نزدیک است و از یاد نمی‌بریم امروز نمایش غرور آفرین اقتدار ایران وام‌دار مجاهدت‌های خالصانه معمار کبیر انقلاب اسلامی خمینی کبیر (ره) است.آنچه که در آسمان مشوش اسرائیل رخ داد مرهمی بر قلب‌های آزادگان جهان است که از رذالت این رژیم کودک کش به تنگنا آمده اند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227174 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • ایهود باراک: نتانیاهو تحت فشار برخی از وزرای خود در مسیر تسریع ظهور حضرت مسیح حرکت می کند
  • رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟
  • اسرائیل جنایتکار عالم است
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • مهاجری خطاب به زیدآبادی: باید وحدت ملی برابر اسرائیل حفظ شود /فعلا دندان سر جگر بگذارید تا از این مرحله عبور کنیم
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر
  • فیلسوف مسیحی: مسیح، همراه با یک جهش انسانی در بشریت ظهور می‌کند