Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@18:31:55 GMT

ایموجی جدید توئیتر: دست شستن!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۵۴۹۹

ایموجی جدید توئیتر: دست شستن!

توئیتر در انگلیس ایموجی جدید «دست شستن» را ساخته تا افراد را تشویق کند در بحبوحه شیوع ویروس کرونا بهداشت دست هایشان را حفظ کنند.

قدس آنلاین: دیلی میل نوشت: توئیتر به تازگی ایموجی دست شستن را ساخته تا به مردم انگلیس یادآوری کند با شیوع پاندمیک ویروس کرونا بهداشت را رعایت کنند.

این ایموجی با استفاده از هشتگ های  #HandWashing، #HandWashChallenge، #SafeHands یا #WashYourHandsدر توییت های کاربران ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده افراد حداقل به مدت ۲۰ ثانیه دست هایشان را بشویند و تمام بخش های دستشان را به طور کامل تمیز کنند.

واکنش کاربران به این ایموجی مثبت بوده است.

تدروس ادهانوم دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در توئیتی نوشت: از توییتر برای این افزونه جدید به «چالش ایمن نگهداشتن دست ها» (#Safe Hands challenge!) تشکر می کنم. ما در @WHO  این افزونه جدید را دوست داریم. امیدواریم این ایموجی سبب شود چالش انتشار ویدئوهای دست شستن نیز خلاقانه تر شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایموجی توییتر دست شستن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • (ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!