Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از شروع عملیات گل‌کاری و چمن‌کاری در سطح منطقه دو شهرداری خبرداد و گفت: بانظر به‌ اینکه در آستانه سال نو و فصل بهار قرار داریم می‌طلبد به‌منظور زیباسازی و ارتقای سیما ومنظر شهری و ایجاد روحیه‌ی شاد و مفرح برای شهروندان درکنار نورپردازی و نصب المان‌های نوروزی نسبت به عملیات گل‌کاری میادین، بلوارها و پارک‌ها در سطح مناطق اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیر براهویی افزود: امسال فعالیت‌های بسیار خوبی را در راستای توسعه فضای سبز شهری و گل‌کاری در شهر زاهدان انجام شده است که نمود آن در شهر مشاهده می‌شود. 

وی ضمن تقدیر وتشکر از شهردار و عوامل شهرداری منطقه ۲ گفت: در سطح این منطقه در راستای صیانت و بهره‌برداری صحیح از منابع آبی ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه آبیاری فضای سبز ایجاد شده و کلیه میادین، پارک‌ها، بلوارها، عملیات گل‌کاری آن شروع و در حال انجام است که پروژه کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال در فاز ۳ نورالشهداء و کاشت ۱۵۵۰ اصله نهال در پارک کوهستانی جدید در موقعیت ضلع شمالی دادگستری شهیدنوری از شاخص‌ترین پروژه‌های منطقه۲‌ هستند.

این مسوول تصریح کرد: تعداد ۸۶هزا و۵۰۰ نشاء گل و۸هزارو۵۰۰ اصله نهال از گونه‌های مختلف سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در حال کاشت می‌باشد. 

معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان اظهارداشت: امید است با کاشت این گونه‌ها ضمن توسعه شاخص‌های کیفی شهری، فضای زیبا و شاداب را برای شهروندان زاهدانی در این ایام فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان سيستان و بلوچستان گل و گلکاری عملیات گل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی