Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:01:27 GMT

خبر خوب برای کارکنان دولت و کارکنان دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۲۸۶

خبر خوب برای کارکنان دولت و کارکنان دانشگاه

دانشگاه‌ها هنوز حقوق اسفند کارکنان خود را پرداخت نکرده‌اند که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفته تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفند ماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، بنابر کسب اطلاع از چند دانشگاه‌ها، دانشگاه‌ها هنوز حقوق اسفند کارکنان خود را پرداخت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: کالاهای اساسی مردم به وفور تامین شد رقم افزایش حقوق کارمندان درسال ۹۹ اعلام شد

سعید یزدانی معاون مالی و اداری دانشگاه تهران هم در پیگیری این موضوع، توضیح داد که حقوق اسفند امسال دیرتر از سال‌های قبل پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که حقوق اسفند کارکنان هنوز پرداخت نشده که ناشی از شرایط ایجاد شده در کشور است.

اما خبر خوب برای کارکنان دولت و کارکنان دانشگاه این که دولت تا امشب منابع لازم برای پرداخت حقوق کارکنان دولت را واریز می‌کند.

محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصیگفته: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفند ماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا عدم پرداخت حقوق افزایش حقوق حقوق دانشگاه مشرق محمد باقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه کشور دانشگاه تهران محمدباقر نوبخت حقوق اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: در بارندگی روز گذشته در استان سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 

وی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 

گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟