Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا، به هافبک تیم ملی اسلوونی به اندازه کافی توجه نمی‌شود. 

طرفداری- به عقیده آنتونیو کاسانو اگر یوزیپ ایلیچیچ در یوونتوس حضور داشت، از او به عنوان یک فوق ستاره یاد می‌شد.

به گزارش فوتبال ایتالیا، این بازیکن 32 ساله در فصل جاری 21 گل به ثمر رسانده است و اوج درخشش او در بازی والنسیا-آتالانتا در مستایا بود که چهار گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کاسانو در خصوص ایلیچیچ می‌گوید:

اگر ایلیچیچ ده سال زودتر (سرمربی آتالانتا، جانپیرو) گاسپرینی را ملاقات کرده بود، به یکی از پنج بازیکن برتر دنیا تبدیل می‌شد. اگر در یوونتوس نقش (پائولو) دیبالا را داشت، حالا کل دنیا در مورد او صحبت می‌کردند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از سری فینال های سوپر لیگای ایتالیا، تیم پروجا که میزبان بازی اول بود توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا گام اول را محکم بردارد.

در این مسابقه پروجا ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و تیم مونزا نیز گیم سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برد.

اول پلوتینتسکی دریافت کننده قدرتی اوکراینی پروجا هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم مونزا نیز ران تاکاهاشی ژاپنی هجده امتیاز به دست آورد.

بدین ترتیب پروجا در سری بازی های فینال یک بر صفر از مونزا پیش افتاده است، تیمی که سه برد به دست بیاورد قهرمان سوپر لیگای ایتالیا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!