Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:08:11 GMT

به خاطر دنیزلی می‌خواستند پرونده درست کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۳۲۸

به خاطر دنیزلی می‌خواستند پرونده درست کنند

سال 85 که مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی تیم پاس به تهران آمد سرشناس ترین مربی خارجی فوتبال ایران به حساب می آمد.

به گزارش" ورزش سه"، پاس تهران در ابتدای دهه هشتاد در اوج قرارداشت. یک قهرمانی در سومین دوره لیگ برتر، یک نایب قهرمانی در لیگ دوم و حضور در رتبه چهارم در اولین دوره رقابت های لیگ حرفه ای این تیم را تبدیل به یکی از مهمترین تیم های حاضر در مسابقات کرده بود بخصوص که از نظر مهره پاس یکی از پرستاره ترین ها بود، جواد نکونام، خداداد عزیزی، آرش برهانی، محسن بیاتی نیا و تعداد دیگر از بازیکنان مطرح زمان در این تیم بازی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قهرمانی در لیگ سوم ، مصطفی آجرلو که اهداف بلندپروازانه ای با پاس داشت مجیدجلالی که تیم را به قهرمانی رسانده بود کنار گذاشت و به جای او مصطفی دنیزلی مشهور را به ایران آورد تا تیم پرستاره و مدافع عنوان قهرمانی را به آرزوهای بزرگش برساند. هرچند که در نهایت مشکلاتی که پیش آمد مانع از قهرمانی پاس در لیگ برتر و آسیا شد اما تیم تا زمانی تا زمانی که مشکلات سربیرون نیاورده بودند نمایشی بسیار خوب داشت.


اما حالا بعد از چهارده سال اما مشخص می شود که حتی پاس  به عنوان تیم متعلق به نیروی انتظامی برای آوردن این مربی خارجی چه مشکلاتی را پیش رو داشته به طوری که آجرلو می گوید که بعد از عقدقراداد با دنیزلی ، محمدباقرقالیباف رئیس وقت نیروی انتظامی با او تماس می گیرد. آجرلو در گفت و گویی که در سایت "آنتن " انجام داد در ارتباط با مشکلات پیرامون استخدام دنیزلی گفت:" وقتی دنیزلی به تهران آمد نمی خواست قرارداد ببندد. شب باهم رفتیم یک دوری زدیم و وقتی برگشت قرارداد را امضا کرد. ساعت 11:30 بود که آقای قالیباف به من زنگ زد  که قرارداد را امضا کردی؟ گفتم چطور؟ آقای قالیباف بیست، سی ثانیه ای سکوت کرد و انگار داشت تجزیه و تحلیل می کرد که چه اتفاقی می افتد. گفت اشکالی ندارد و من گفتم می خواهید قرارداد به هم بخورد که ایشان گفت نه به تعهدتان عمل  کنید."


مدیرعامل سابق پاس همچنین گفت:" به برخی فشار آمده بود که چرا ما دنیزلی را آوردیم. کلی پرونده برای ما درست کردند که چرا در نیروی انتظامی رفته ایم این مربی را آورده ایم. ما دنیزلی را آوردیم که فوتبال رشد پیدا کند و خواستیم از مانع های کوچک بگذریم و فضای باز برای فوتبال ایران ایجاد کنیم."

 

مصطفی دنیزلی یک فصل و نیم در تیم پاس تهران حضور داشت و با آنکه جامی همراه این تیم کسب نکرد اما به خاطر سبک بازی تهاجمی و بازی های خوبش در فوتبال ایران مطرح و حتی گزینه اصلی جانشینی برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به حساب می آمد.

مصطفی آجرلو تراکتور مصطفی دنیزلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا مصطفی آجرلو تراکتور مصطفی دنیزلی مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم

پاکو خمز در گفتگو با نشریه مارکا صحبت‌های جدیدی در خصوص حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح کرده که جالب توجه است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد «از زمان حمله ایران به اسرائیل تصمیم به خروج از ایران گرفتیم. آن روز و روز بعد حریم هوایی بسته بود، اما پس از آن با باشگاه صحبت کردیم تا با پروازی به استانبول ایران را ترک کنیم. انتظار طولانی و سختی بود، اما الان ما در خانه هستیم». 

وی در ادامه عنوان کرد «موضوع مورد بحث آرامش خاطر و روان است. دخترانم با گریه از من می‌خواستند که ایران را ترک کنیم و نمی‌توانستم هر روز آنها را آرام کنم.  ایران مانند کشور‌های دیگر نیست و قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. آرامش و امنیت مقدم بر ورزش یا پول است.».  

منبع: طرفداری

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • می‌خواستند تعطیل شویم اما ۸۴۰۰ کارخانه احیا کردیم
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!