Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@05:30:03 GMT

همت بانوی خیر دارابی در تولید و توزیع ماسک رایگان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۶۸۴

همت بانوی خیر دارابی در تولید و توزیع ماسک رایگان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب، چهارشنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: مکانی که این ماسک‌ها در آن تولید می‌شود، یک کارگاه هنری است که با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در زمینه آموزش تولید کیف و کفش در شهر داراب فعالیت داشت اما با توجه به ضرورت تامین اقلام بهداشتی جامعه، خط تولید خود را تغییر داده و مبادرت به تولید روزانه یک هزار عدد ماسک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد مهدی هرایی افزود: بانو فرهادی از خیران شهرستان داراب که در این کارگاه برای بیش از ۲۰ زن سرپرست خانوار اشتغالزایی کرده است برای مقابله با بیماری کرونا، با هدف خشنودی خداوند وارد میدان عمل شده و ماسک‌هایی را که در این کارگاه تولید می‌شود به صورت رایگان توزیع می‌کند.         

او گفت: ۵۰ نفر از بانوان شهرستان داراب نیز برای تولید این ماسک‌ها به کمک این بانوی خیر آمده و در ۲ نوبت کاری فعالیت دارند.

بانو فرهادی نیز در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با همکاری سپاه ناحیه مقاومت داراب، پارچه‌های مخصوص تولید ماسک در اختیار ما قرار می‌گیرد و خیاطان شاغل در این کارگاه این ماسک‌ها را دوخته و پس از استریل (عاری از میکروب) شدن به صورت رایگان در اختیار مردم شهرستان داراب قرار می‌گیرد.

وی، همچنین از مسوولان شهرستان داراب خواست این کارگاه تولیدی را حمایت کنند تا محصولات آن با کیفیت بالایی در بازار نیز عرضه شود.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تولید داخلی داراب فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید داخلی داراب فارس ویروس کرونا تولید داخلی داراب فارس شهرستان داراب ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!

به گزارش همشهری آنلاین، تولید سیم شارژ با ابتدایی‌ترین وسایل موجود، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد؛ البته به شرط آنکه سیم‌ها استاندارد باشند و آسیبی به دستگاه‌های شما نزنند!

در ویدئوی زیر ، نحوه ساخت سیم شارژ را در یک کارگاه مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان کد خبر 846126 برچسب‌ها کامپیوتر - تبلت‌ موبایل تولید کنندگان

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • ۹۰ درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود