Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دولت آمریکا امروز چهارشنبه رسماً اعلام کرد چندین شرکت را به دلیل همکاری با ایران تحت تحریم قرار داده است.

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا دیروز (سه‌شنبه) در یک کنفرانس خبری بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت: دولت این کشور ۳ فرد و ۹ شرکت را به دلیل همکاری با ایران در زمینه مبادله محصولات پتروشیمی تحت تحریم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه آمریکا درباره ایران گفت: «وزارت خارجه آمریکا امروز ۹ نهاد در آفریقای جنوبی، هنگ‌کنگ و چین و سه فرد ایرانی را به دلیل وارد شدن به مبادلات مالی قابل توجه در زمینه خرید، اکتساب، فروش، صادرات و بازاریابی محصولات پتروشیمی ایران تحت تحریم قرار داده است.»
بیشتر بخوانید: انتقاد شدید سخنگوی وزارت خارجه از بی‌مسئولیتی برخی اعضای جنبش عدم تعهد خبرگزاری رویترز امروز گزارش داده آمریکا ۷ شرکت را تحت تحریم قرار داده است. هنوز مشخص نیست این تحریم‌ها مستقل از تحریم‌های دیروز هستند یا خیر.

واشنگتن بعد از خروج از برجام در راستای سیاستی موسوم به «فشار حداکثری» به اقداماتی تحریک‌آمیز مانند قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی، ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم مقام‌های بلندپایه ایران روی آورده است.

دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» هدف این سیاست را آوردن ایران به میز مذاکره و گفتگو بر سر توافقی جامع‌تر نسبت به برجام دانسته است. منبع: فارس لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s84 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ برجام تحریم های آمریکا علیه ایران تحت تحریم قرار داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷: ایران با آژانس همکاری کند/مخالفت با عملیات نظامی اسرائیل در رفح

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزرای خارجه گروه ۷ که در ایتالیا دور هم جمع شده‌اند، امروز جمعه در واکنش به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی در ایران تاکید کردند که ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که هرگونه تشدید تنش در خاورمیانه را متوقف کنند. 

براساس گزارش الجزیره، وزرای خارجه گروه ۷ مشخصا از ایران و اسرائیل خواسته‌اند که از هرگونه تشدید تنش اجتناب کنند. 

علیرغم تنش‌آفرینی اسرائیل طی روز‌های اخیر، وزرای خارجه ۷ کشور صنعتی جهان در بیانیه خود مدعی شده‌اند که ایران را به خاطر اقدامات بی‌ثبات‌کننده‌اش پاسخگو می‌دانند.

همچنین، در بیانیه پایانی نشست وزیران خارجه هفت کشور صنعتی جهان آمده است: ما از ایران می‌خواهیم که تشدید تنش‌های هسته‌ای را متوقف و معکوس کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما از ایران می‌خواهیم از ادامه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم گزارش شده توسط آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای که در چارچوب ارائه شده در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارند و خطرات اشاعه قابل توجهی را ایجاد می‌کنند، خودداری کند.

در این بیانیه آمده است: چنین اقدامی بازگشت به همکاری کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای فراهم آوردن اطمینان از اینکه برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح آمیز است، فراهم می‌کند. 

وزرای خارجه گروه ۷ همچنین به مساله غزه اشاره کرده و تاکید کردند که باید تلاش بیشتری برای کاهش بحران انسانی ویرانگر در غزه انجام شود. 

این گروه در ادامه بیانیه خود اعلام کردند که با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح در جنوب غزه مخالف هستند و نسبت به عواقب فاجعه بار آن هشدار دادند.

این گروه مدعی شد «ما خواهان آتش بس فوری و پایدار در غزه، آزادی گروگان‌های اسرائیلی و رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به غزه هستیم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • گروه ۷: ایران با آژانس همکاری کند/مخالفت با عملیات نظامی اسرائیل در رفح
  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟