Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:21:40 GMT

پلمپ یک واحد اقامتی متخلف در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۸۲۷

به گزارش ایلنا، مهدی قاسمی افزود: در راستای مصوبات کارگروه استانی ستاد مدیریت کرونا درخصوص ممنوعیت پذیرش مسافر و گردشگر برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، طی بازدیدهای صورت گرفته یک واحد متخلف در شهرستان دامغان شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: سرکشی و نظارت بر واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره توسط ناظران و کارشناسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط به صورت روزانه و مستمر در دستور کار این اداره قرار دارد و با توجه به حساسیت شرایط کنونی با هر گونه تخلف و عدم رعایت قوانین برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دامغان افزود:هدف ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان با نگاه ویژه به سلامت مردم، تلاش بر کاهش انگیزه سفر در نوروز ۹۹ بر خلاف سنوات گذشته می باشد و بدین منظور کلیه ی واحدهای تحت پوشش میراث فرهنگی مانند اقامتگاه های بوم گردی، مراکز اقامتی و رستوران های بین راهی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و تنها دفاتر خدمات گردشگری جهت لغو بلیط و جابجایی تور های رزور شده در تاریخ مناسب با رعایت کامل موارد بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهند. 

قاسمی با بیان اینکه برای شکست کرونا همه در کنار هم هستیم گفت: مسافرین، گردشگران و همشهریان عزیز درصورت هرگونه شکایت احتمالی از تاسیسات گردشگری استان و شهرستان، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۰۹۶۲۹ پیگیری و از مراجعه حضوری به ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خودداری نمایند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروز کرونا ویروس اداره میراث فرهنگی دامغان پلمپ واحد اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان