Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:58:04 GMT

ستاره آث میلان برای ایتالیا کمک مالی جمع می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۸۹۳

ستاره آث میلان برای ایتالیا کمک مالی جمع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از استکهلم، وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ایتالیا همواره به من خیلی عطا کرده است و در این برهه پرماجرا، می خواهم حتی بیشتر به این کشور که دوستش دارم، بازگردانم.

وی افزود: برای از بین بردن این ویروس، روی سخاوت همکارانم، همه ورزشکاران حرفه ای و کسانی که می خواهند با توجه به امکاناتشان، کمک مالی کوچک یا بزرگی داشته باشند، حساب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیموویچ افزود: با کمک هم می توانیم به بیمارستان ها، پزشکان و پرستارانی که با از خودگذشتگی هر روز برای نجات جان ما تلاش می کنند، واقعا کمک کنیم.

وی در ادامه آورد: زیرا امروز ما کسانی هستیم که برای آنها فریاد شادی و تشویق سرمی دهیم. بیایید با هم ویروس کرونا را شکست دهیم و پیروز این مسابقه باشیم.

ابراهیموویچ افزود: به یاد داشته باشید که اگر این ویروس به سمت زلاتان نرود، زلاتان به سمت آن می رود.

براساس تازه ترین آمار خبرگزاری فرانسه، ۲۰۰ هزار و ۶۸۰  نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده و ۸ هزار و ۹۲ نفر براثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

پس از چین، ایتالیا بالاترین موارد ابتلا در جهان را داراست به طوری که ۳۱ هزار و ۵۰۶ نفر در این کشور مبتلا و از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۳ نفر فوت شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ سوئد پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ سوئد فرانسه ایتالیا فرانسه ایتالیا ویروس کرونا ایتالیا زلاتان ابراهیموویچ سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد