Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@20:05:42 GMT

انصاریفرد گفت مژدگانی دهید کالدرون رفت!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۶۹۱۳

صراط:

مهدی رسول پناه درباره ادعای محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس مبنی بر درخواست وزیر ورزش برای شکایت از برانکو ایوانکوویچ گفت: هیئت مدیره هیچ مصوبه‌ای برای شکایت از برانکو نداشته است. اتفاقاً قصد داشتیم از او تقدیر کنیم اما همین آقا گفت برانکو را گنده نکنید!

به گزارش مهر رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: مطمئن باشید تمام حق و حقوق برانکو را می‌دهیم و از او تقدیر هم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خطاب به انصاریفرد گفت: شما برای آرامش به باشگاه نیامده‌اید. انصاریفرد از طریق ارتباطات و راههای مختلف اصرار داشت تا مدیرعامل شود. هیئت مدیره هم تمامی شروط را گفته بود. ایشان هم قبول کرد تا مشکلات مالی و جاری باشگاه را حل کند اما این طور نشد.

رسول پناه درباره مشکلات مدیرعامل سابق سرخ‌ها با گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با کالدرون ناسازگاری کرد. کار را به جایی کشاند که کالدرون شرط اصلی اش برای ماندن در پرسپولیس اخراج انصاریفرد بود. اتفاقاً می‌گفت پول نمی‌خواهم اما مدیرعامل دروغ می‌گوید و باید برود.

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به کالدرون نامه زدیم و گفتیم خط قرمز ما مدیرعامل است.

وی در واکنشی جالب نسبت به رفتن کالدرون مدعی شد: شبی که کالدرون از ایران رفت آقای انصاریفرد با من تماس گرفت و گفت مژدگانی بدهید.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اصرار به اخراج حسین قدوسی مدیر روابط عمومی سرخ‌ها افزود: از او خواستیم از این طریق اجازه درآمدزایی برای چند ماه به باشگاه بدهد اما گفت خط قرمز من قدوسی است. ما هم گفتیم خط قرمز، باشگاه پرسپولیس است.

رسول پناه در ادامه پاسخ‌های تند خود به مدیرعامل مستعفی پرسپولیس گفت: اینها بهانه بود تا انصاریفرد برود. همان روز که استعفا داد چک صدور رضایت نامه یحیی گل محمدی از سوی باشگاه شهر خودرو برگشت خورد. می‌خواستند او را دستگیر کرده و ببرند اما نگذاشتیم.

وی درباره موجود مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حساب باشگاه ۷۰۰ هزار تومان پول مانده است.

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: انصاریفرد قرض می‌کرد و دو برابر همان پول را ضمانت می‌داد که تخلف بود. هیئت مدیره نیز در جریان این موضوع نبود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا آنتونی استوکس به این تیم بازخواهد گشت، خاطرنشان کرد: ۱۵۰ هزار دلار از یک فرد قرض گرفتند تا به استوکس بدهند اکنون همان آقا هر روز به باشگاه می‌آید و با داد و بیداد پولش را می‌خواهد. خودمان هم نمی دانم استوکس کجاست؟ من نمی‌خواستم این موضوعات را رسانه‌ای کنم اما حرف‌هایی زدند که مجبور شدم واکنش نشان دهم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کالدرون مهدی رسول پناه پرسپولیس صراط باشگاه پرسپولیس هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خوش استقلال و پرسپولیس

  وقتی سال گذشته اولین مرحله خصوصی‌سازی با ورود بخش کوچکی از سهام دو باشگاه در فرابورس آغاز شد، همه تصور می‌کردند این بازی بیهوده باشد اما دیروز سرانجام به صورت رسمی آنها را واگذار کردند. این مراسم با حضور احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و همین‌طورمدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.در این مراسم به صورت رسمی ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال به هلدینگی متشکل از صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی‌سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد. همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت(۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد. ۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیشتر به هواداران واگذار شده بود. وزیر ورزش اعلام کرد ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه هم به زودی به پیشکسوتان(شرکت پیشکسوتان دو باشگاه) واگذار شود. در حالی که تکلیف ادامه مدیریت علی خطیر در باشگاه استقلال هنوز مشخص نیست، دیروز رسما اعلام شد رضا درویش به حضورش در رأس مدیریت ‌ باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهد. سید محمد مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر گفت: «در پنج هفته منتج به پایان لیگ در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیأت مدیره خواهیم بود. فقط هیأت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.» 
با وجود واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همچنان وزارت ورزش مدیرعامل دو باشگاه را انتخاب خواهد کرد! طبق توافق صورت گرفته با مالکان جدید، اعضای هیأت‌مدیره به انتخاب آنها خواهد بود و انتخاب مدیرعامل به‌عهده وزارت ورزش است. قرار است قوانین مدیریتی دوباشگاه تغییر‌کند. تا دیروز اعضای هیأت‌مدیره عملا هیچ نقشی در تصمیمات کلان نداشتند و با تفویض اختیار به مدیرعامل،همه چیز را به عهده اومی‌گذاشتند.درشکل جدید کار اما هیأت‌مدیره، نقش کلیدی دارند و تعیین‌کننده هستند. حتی بودجه نقل و انتقالات توسط هیأت‌مدیره تصویب شده ولیست سرمربی از طریق آنها دراختیار مدیرعامل قرارمی‌گیرد تا مذاکرات را آغاز کند.این‌که وزارت ورزش همچنان مدیرعامل دوباشگاه راانتخاب می‌کند،موضوعی است که کمی عجیب به نظرمی‌رسد. 
     
هاشمی: می‌گفتند شدنی نیست
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش بعد از واگذاری دو باشگاه اظهاراتی کرد که خلاصه آن را می‌خوانید: 
 
۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش دارم و به‌نظرم امروز(چهارشنبه) بهترین روز و نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است. 
 
اگر تأکیدات رئیس‌جمهور نبود، شاید این کار انجام نمی‌شد. 
 
انتقال استقلال و پرسپولیس انجام شد و کار نظارتی وزارت اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تازه آغاز می‌شود. با مدیریت خوب سهامداران، شاهد تحول فوتبال کشور خواهیم بود. 
 
هرگاه حال استقلال و پرسپولیس خوب باشد، حال فوتبال ایران و ورزش کشور خوب است. 
 
در هشت ماه گذشته گفتم که کار وزارت ورزش صرفا سیاست‌گذاری و نظارت است، نه تیمداری. 
 
خیلی از دوستان می‌گفتند نباید از واگذاری سرخابی‌ها حرف می‌زدی و این کار شدنی نیست. 
 
۵ درصد سهام پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و متعلق به صاحبان اصلی دو باشگاه یعنی پیشکسوتان خواهد بود. این اقدام را با مشورت با پیشکسوتان انجام می‌دهیم و واگذاری این ۵ درصد به‌زودی انجام می‌شود. 
   
زارعی: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم بعد از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از رفع بزرگ‌ترین دغدغه کسب مجوز حرفه‌ای دو باشگاه خبر داد. خلاصه‌ای از حرف‌های او را می‌خوانید: 
 
یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. 
 
قرار است‌ اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به‌عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود ۲ درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای سه سال آینده، ۳ درصد است. 
 
ان‌شاءا... دو باشگاه تلاش کنند بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. 
 
بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کرد. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. 

خطیر: چه باشم،چه نباشم، خوشحالم
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی حضور پیدا کرد. او در جمع اصحاب رسانه، درباره این مراسم و این اتفاق مهم در تاریخ باشگاه‌های فوتبال ایران صحبت‌هایی کرد: 

*روز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه همه هواداران باشگاه استقلال به خاطر خواهد ماند و می‌توانم به جرات بگویم که بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۰، بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ این باشگاه بود.  

*من از بدنه دولت تشکر می‌کنم. از شخص ریاست محترم جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر محترم ورزش، وزیر محترم اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب و میمون را بعد از این همه انتظار و مشکلات برای این دو باشگاه رقم زدند، تشکر می‌کنم. 

*چه من باشم، چه نباشم،خوشحال هستم که این اتفاق برای باشگاه بزرگ استقلال افتاده.نمی‌توانید باورکنید که چقدر خوشحال هستم. 

*ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ای دارد و مطمئنا هواداران، اخبار خوبی را از این فضا در آینده خواهند شنید. عجول نباشیم چون به تازگی این اتفاق رخ داده. باید از این روز لذت برد. 

*خیلی به این حواشی حق امضا و این مسائل ورود پیدا نکنیم. برخی دنبال هیجانات هستند و من می‌خواهم هیجانات را کنترل کنید. 

درویش :غیرممکن، ممکن شد
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم بعد از مراسم واگذاری سرخابی‌ها حرف‌هایی زد که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید: 

*غیرممکن، ممکن شد. از سال ۶۴ که فعالیت کرده‌ام شنیدم که قرار است خریداری شود یا واگذار شود ولی الحمدلله حالا این کار بسیار مهم و بزرگ انجام شد. 

*واگذاری، نشان‌دهنده این است که مسئولان می‌خواستند این کار را انجام دهند و از وزارت اقتصاد و ورزش و تمام ارکانی که کمک کردند، واقعا تشکر می‌کنم. 

*تا قبل از این، دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود ولی الحمدلله با این واگذاری، دغدغه ما برطرف می‌شود. یکی از مشکلات، مجوز مالی بود که با آمدن این کنسرسیوم بانکی، مشکلات مالی هم مرتفع می‌شود. 

*یقینا باشگاه و هیأت‌مدیره باید در پی این باشند که چگونه باشگاه را ارتقای سطح بدهند که به قهرمانی در آسیا کمک کند. 

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد