Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@19:53:04 GMT

گلزن دربی 92 آبی‌ها مهمان امشب فرمول یک

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۲۱۵

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امیرارسلان مطهری که بعد از انتقال نیم فصلش از ذوب آهن به استقلال خیلی زود توانست به یکی از چهره‌های محبوب هواداران این تیم تبدیل شود و با گلزنی های اخیرش به خصوص در شهرآورد 92 که توانست در اولین تجربه اش دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند امشب مهمان برنامه فرمول یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قرار است امیرارسلان مطهری مقابل علی ضیاء قرار بگیرد که پرسپولیسی است و قطعا رویارویی این دو می تواند جذاب از آب در بیاید. 

 

پیش از این شیخ دیاباته هم مهمان برنامه علی ضیاء بود و مقابل این مجری پرسپولیسی شب خوبی را برای هواداران دو تیم رقم زد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ارسلان مطهری مهاجم استقلال علی ضیا فرمول یک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب با پیروزی ۲-۱ برابر میلان برای بیستمین بار قهرمان سری A شد. یکی از نکات جالب حضور هاکان چالهان‌اغلو در ترکیب اینتر بود.

این ستاره ترک پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ با انتقالی آزاد از میلان به اینتر پیوست با انتقادات زیادی مواجه شد. هواداران روسونری او را «خیانت‌کار» خواندند و در همه بازی‌هایشان مقابل اینتر، این هافبک را هو می‌کردند.

در همان فصل بود که میلان قهرمان سری A شد، بسیاری حتی پیوستن چالهان‌اغلو به اینتر را اشتباه دانستند و عنوان کردند که اگر در میلان می‌ماند می‌توانست قهرمانی سری A را تجربه کند.

هافبک اینتر اما صبور بود و در مقابل حواشی مقاومت کرد تا بالاخره امشب لحظه‌ای که سه سال برای آن انتظار کشید از راه رسید. قهرمانی سری A با اینتر همان چیزی بود که او را از قسمت قرمز شهر به بخش آبی کشانده بود.

پس از قطعی شدن قهرمانی این فصل در مقابل چشم هواداران باشگاه سابق، او در یک پست جالب در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. در عکس، چالهان‌اغلو هدفون در گوش در کنار جام سری A نشسته و پشت سرش هواداران معترض میلان قرار دارند. او در کپشن نوشته: همیشه آرام، همیشه صبور، همیشه متمرکز و اکنون پاداش داده شد. فورزا اینتر.»

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل