Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوی امیدوار است اسپرز این دوران سخت را هم به خوبی و خوشی پشت سر بگذارد. 

طرفداری- دنیل لوی می‌گوید در حال تجربه کردن سخت‌ترین روزهای عمرش در نزدیک به دو دهه فعالیت در تاتنهام است.

به گزارش اسکای، اسپرز در روز چهارشنبه گزارش مالی فصل 19-2018 خود را منتشر کرد که خبر از سود 460 میلیون پوندی داشت که 80 میلیون آن در فصل قبل به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا یک چهارم آن سود از راه رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان کسب شد. انتقال تاتنهام به ورزشگاه جدیدش هم در این راستا تاثیر گذار بود و سود آن‌ها از راه مسابقات خانگی، 27 میلیون پوند افزایش یافت. با این حال سود کلی باشگاه نسبت به سال 2018 با کاهشی 45 میلیونی به 68.6 میلیون پوند رسید.

به خوبی می‌دانیم در برهه‌ای که کسب و کارهای زیادی با دورانی سخت و نگران کننده مواجه شده‌اند، جلب نظر افراد به وضعیت اقتصادی‌مان در فصل گذشته نادرست خواهد بود. با این حال ما از نظر قانونی موظف هستیم تا تاریخ 31 مارس چنین گزارشی را منتشر کنیم. همه ما هم از جنبه کاری و هم زندگی شخصی، با دوران نامشخصی مواجه شده‌ایم. من حدود بیست سال صرف رشد این باشگاه کردم و در طول این مسیر موانع زیادی وجود داشته است ولی هیچ کدام از آن‌ها در این حد و اندازه نبود و پاندمیک کووید-19 از همه آن‌ها جدی‌تر است. در این وضعیت مبهم همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تاثیرات این بحران استقامت آینده این باشگاه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد... اولویت ما صحت و سلامتی کارکنان، بازیکنان، شرکا، هواداران و خانواده‌های آن‌ها است... لطفا مواظب خودتان باشید. این از فوتبال مهم‌تر است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم

استاد و پیشکسوت عکاسی ایران با بیان اینکه در اوایل دهه ۱۳۰۰ در یک خانواده مذهبی و در نمین اردبیل دیده به جهان گشود گفت: از همان دوران کودکی علاقه زیادی به دیدن جذابیت‌ها و زیبایی‌ها خلقت داشتم و همیشه دوست داشتم آنها را در ذهن خودم نگه دارم.

سید عبدالله هاشمی نمینی افزود: علاقه به زیبایی‌های طبعیت مرا به این واداشت که در دوران نوجوانی هر طور شده آنها را به ثبت برسانم و این شد که در همان دوران از پدرم خواستم تا یک دوربین عکاسی برای من تهیه کند.

او با بیان اینکه خیلی به ورزش علاقه داشتم و حتی در ورزش و به خصوص رشته فوتبال بازی می‌کردم گفت: تصمیم گرفتم در حرفه جذاب و زیبای عکاسی در حوزه ورزش به صورت تخصصی فعالیت کنم.

سید عبدالله هاشمی افزود: ورزش زیبایی‌ها و صحنه‌های جذاب و به یاد ماندنی زیادی داشته و دارد و این شد که علاقه‌مند این حوزه در دنیای حرفه‌ای و شغلی خودم شدم.

استاد هاشمی گفت: اکنون بیش از ۹۰ سال سن دارم و در دوران ۷۰ ساله فعالیت خود توانسته ام بیش از ۱۸ میلیون عکس را در حوزه‌های مختلف به خصوص ورزش ثبت و به یادگار بگذارم.


پیشکسوت عکاسی ایران افزود: از این ۱۸ میلیون عکس بخشی از آن را به مردم داده ام، بخشی از آن در اختیار خودم قرار دارد و بخشی هم در موزه‌ای که در ورزشگاه نقش جهان به نام بنده اختصاص پیدا کرده قرار دارد که مردم و به خصوص نسل جدید می‌توانند از آن دیدن کنند.

استاد عبدالله هاشمی و با بیان اینکه در ۷۰ سال تلاش برای ثبت تاریخ و زیبایی‌های ورزش از ۳۰ دوربین در دوره‌های مختلف استفاده کرده ام و در این بین برای تولید و آماده سازی این عکس‌ها هم از وسایل مخصوص عکاسی همواره به صورت خصوصی خودم تهیه و خریداری کرده ام که حالا شاید آنها از رده خارج شده اند ولی در این موزه دیدن آنها جذابیت زیادی دارد چراکه برخی از آنها شاید نزدیک یک قرن قدمت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • پسروی آب دریا چالش بزرگ فراروی نیروگاه نکا
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است