Web Analytics Made Easy - Statcounter

تودیع و معارفه فرماندار جدید دماوند در یک جلسه خصوصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس از دماوند، صبح امروز مهدی حیدری طی مراسمی با حضور گودرزی، معاون استاندار تهران و برخی مسئولین و البته، بدون حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در یک جلسه خصوصی به عنوان فرماندار جدید دماوند منصوب و از زحمات مجید صفری قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری پس از این مراسم در جمع خبر نگاران اظهار داشت: شهرستان دماوند به دلیل موقعیت خاصی که دارد مورد توجه شهروندان تهرانی می باشد و باید مضاف بر جمعیت بومی شهرستان برایش برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مکاتباتی که با شهرداری شهر تهران انجام شده است بدنبال آوردن امکانات برای میزبانی از شهروندان تهرانی در دماوند هستیم.

وی افزود: درحال حاضر با شروع تعطیلات و شیوع بیماری کرونا بسیاری از شهروندان تهرانی در شهر دماوند مستقر هستند که باید لوازم بهداشتی و درمانی با همکاری شهرداری تهران فراهم شود.

فرماندار جدید دماوند بیان کرد: با توجه به تجربه ای که در روستاها داشتیم می توان جمعیت خوبی را جذب کرد مانند روستای کلاک که زیرساخت ها در آن  فراهم شد و مهاجرت معکوس رخ داد.

 

 

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: دماوند شهرداری تهران رسانه استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!