Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکائی اعلام کرد: «برنی سندرز» از رقابت‌های انتخاباتی دموکرات ها کنار می‌رود.

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت در صدد است به دنبال شکست در برابر «جو بایدن» رقیب دموکرات خود و معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از رقابت های انتخاباتی کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که ساعاتی پیش مدیر کارزار انتخاباتی سندرز اعلام کرده بود که بناست عملکرد کارزار انتخاباتی وی را مورد ارزیابی قرار دهد.

این درحالیست که انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ۳ ایالت «فلوریدا»، «ایلینوی» و «آریزونا» به نفع جو بایدن معاون سابق باراک اوباما رقم خورد.

با پایان شمارش آراء، بایدن این فرصت را دارد که فاصله خود با برنی سندرز رقیب سوسیال دموکرات را بیشتر کرده و شانس تبدیل شدن به نامزد نهایی حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را تضمین کند.

در فلوریدا، بایدن به نسبت آراء ۶۲ به ۲۳ درصد از سندرز پیشی گرفت. در ایلینوی این نسبت ۵۶ به ۳۶ درصد به نفع بایدن بود حال آنکه در آریزونا نیز اختلاف بایدن با رقیبش ۲ رقمی است.

با این حساب، پیش‌بینی می‌شود که بایدن برای نهایی کردن عنوان نامزدی حزب به جلب حمایت ۴۷ درصد از موکلین انتخاباتی باقی‌مانده نیازمند باشد حال آنکه این رقم برای سندرز ۵۷.۹ درصد است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنی سندرز انتخابات آمریکا برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت

نخست وزیر اسپانیا با توجه به اتهامات فساد وارد شده به همسرش به فکر کناره گیری افتاده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت"، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با توجه به اتهامات فساد علیه بگونیا گومز، همسرش، در حال بررسی استعفای خود است.

نخست وزیر سوسیال دموکرات اسپانیا شامگاه چهارشنبه در پلتفرم ایکس نوشت: من باید کمی درنگ کنم و فکر کنم. او می خواهد تصمیم بگیرد که آیا باید به رهبری دولت ادامه دهد یا اینکه از این افتخار دست بکشد. سانچز از سال 2018 نخست وزیر اسپانیا است.

دادگاه مادرید پیشتر اعلام کرده بود که بگونیا گومز، همسر نخست وزیر اسپانیا به "اعمال نفوذ و فساد در تجارت" در ارتباط با کمک های مالی کرونا متهم شده است. تحقیقات علیه گومز بر اساس شکایت سازمان مبارزه با فساد Manos Limpias (دست‌های پاک) شکل گرفته است. گفته می شود که این سازمان به محافل راست افراطی در اسپانیا نزدیک است.

سیاستمداران حزب محافظه کار خلق PP در واکنش های اولیه خود استعفای سانچز را رد کردند. خاویر ماروتو، سیاستمدار این حزب و معاون رئیس مجلس سنا، گفت: این نمایش جدیدی است که سانچز به نمایش را کنار بزنند. سانچز می خواهد به هر قیمتی در قدرت بماند. او همیشه مرد خوبی است، بقیه بد هستند. در همین حال، بسیاری از ابراز همبستگی ها به سرعت از سوی حزب سوسیالیست سانچز (Psoe) صادر شد.

سانچز و گومز از سال 2006 ازدواج کرده‌اند و دو دختر دارند. همسر نخست وزیر اسپانیا کارشناس بازاریابی است که از جمله در بانک ها و سازمان های مردم نهاد کار کرده است.

در سایه اتهامات به همسرش پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در نامه‌ای به مردم به طور شگفت انگیزی اعلام کرد که فعلا وظایف رسمی خود را به حالت تعلیق در می آورد. وی تمام قرارهای عمومی خود را «برای چند روز» لغو کرد.

سانچز اعلام کرده است که او قصد دارد روز دوشنبه تصمیم خود را اعلام کند.

در نامه سانچز آمده است که جناح راست و راست افراطی او را با هر وسیله ممکن مورد آزار و اذیت قرار دادند. وی افزود:من باید فوراً به این سؤال پاسخ دهم که آیا با وجود باتلاقی که جناح راست و راست افراطی در تلاش برای سیاست گذاری ایجاد کرده اند آیا ادامه کار ارزشش را دارد؟

حزب راست‌گرای Vox اسپانیا هم اعلام کرده که سانچز خود را قربانی به تصویر می‌کشد. روزنامه اسپانیایی ال پایس به نقل از بیانیه این حزب نوشت: اگر می خواهد فکر کند، باید این کار را انجام دهد، اما پس از استعفا.

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان