Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@06:18:08 GMT

۱۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۷۷۴۶

۱۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد

درآ‌ستانه فرارسیدن سال جدید بیش از ۱۲۰۰ سبد غذایی به همت خیرین بیرجند و توسط مرکز نیکوکاری مصلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا حسین پور» در حاشیه مراسم توزیع بسته های موادغذایی مرکز مصلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال عید بیش از 1200 بسته مواد غذایی در شب عید در بین نیازمندان شهر بیرجند توزیع می شود، اظهار داشت: بیشتر توزیع ها بین نیازمندان تحت پوشش این مرکز نیکوکاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند با بیان اینکه این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، مرغ و روغن است و هر سبد حدود 100 هزار تومان پیش بینی شده است، افزود: توزیع این بسته‌ها برابر لیست‌های تهیه شده از قبل، درب منازل خواهد بود و به هیچ عنوان مراجعه حضوری افراد به مرکز نخواهیم داشت.

 

وی افزود: این مرکز سال قبل هم در ایام عید نوروز 800 سبد مواد غذایی توزیع کرده است و امسال به 1200 سبد رسیده است.

 

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند افزود: بسیاری از خیرین به صورت گمنام و ناشناس با مرکز همکاری دارند و حاضر نیستند که نامی از آنها ذکر شود.

 

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری مصلی سال قبل حدود 500 میلیون تومان کمک‍‌های نقدی و غیر نقدی داشته است، گفت: حدود 350 میلیون تومان غیر نقدی و 155 میلیون تومان نقدی بوده است که در موضوعات مختلف از جمله اشتغالزایی هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه در زمینه خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان این مرکز اقدامات خوبی انجام شده و برای آینده هم برنامه ریزی روی این موضوع است، افزود: مددجویی سال قبل داشته ایم که امسال خودش خودکفا شده و حالا خیر این مرکز است.

 

«کریم پور» از اعضای هیات امنای مرکز نیکوکاری مصلی بیرجند هم با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، مردم درگیر بیماری هستند، گفت: نیکوکاران این مرکز قول دادند که در بحث پیشگیری از بیماری کرونا هم قدم خوبی بردارند.

 

وی گفت: هیات ابوالفضلی بیرجند چون در قلب بازار است و جایگاه خاصی دارد، با همت همه اصناف اقلامی را تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا توزیع سبد غذایی برای نیازمندان خراسان جنوبی بین نیازمندان مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.
یوسف علوی با بیان اینکه همه زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده در استان گفت: تاکنون درفارس ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد