Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@23:56:07 GMT

احتمال افزایش یک ماهه سال تحصیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۲۲۵

احتمال افزایش یک ماهه سال تحصیلی

محسن حاجی میرزایی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق گزارشی که یونسکو اعلام کرده است ۳۳۰ میلیون دانش آموز به طور سراسری و اگر تعطیلات محدود منطقه‌ای را درنظر بگیریم حدود ۵۰۰ میلیون دانش آموز در جهان از رویداد کرونا متاثر شده‌اند.

وی با بیان اینکه درباره تعطیلی تابع سیاست‌های ستادملی کرونا هستیم، گفت: مهمترین سیاستی که این روز‌ها داریم این است که اجازه ندهیم تعطیلی مدرسه منجر به تعطیلی آموزش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سال تحصیلی را با کمترین آسیب و نقص به پایان ببریم.

حاجی میرزایی با بیان اینکه برای این کار آموزش تلویزیونی را تدارک دیده‌ایم، گفت: به جهت آنکه وقفه آموزشی ایجاد نشود تعداد برنامه‌ها از ۱۰ به ۲۸ نوبت و از یک شبکه به سه شبکه افزایش پیدا کرده است و همکاری خوبی از سوی صداوسیما وجود دارد.

وی افزود: همچنین سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که این هفته عملیاتی خواهد شد و همه دانش آموز، معلمان و مدیران روی بستر شبکه‌های داخلی بایکدیگر ارتباط خواهند داشت.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان بازگشایی مدارس و تغییر تقویم آموزشی نیز گفت: اگر مدارس از نیمه فروردین دایر شوند بابت این یک ماهی که از دست داده‌ایم یک ماه به زمان آموزش افزوده می‌شود. هر زمانی که به سال تحصیلی اضافه می‌کنیم با احتساب آموزشی است که در این دوره در فضای مجازی و غیرحضوری ارائه و دنبال شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا بازگشایی مدارس تعطیلی مدارس حاجی میرزایی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالقاسم اکبری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود.
وی گفت: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از سه شنبه ۲۸ فروردین و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: ثبت نام کتاب به منزله ثبت نام نهایی دانش آموزان است بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌شود هرچه سریعتر برای ثبت کتاب دانش آموزان اقدام کنند.
خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی