Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

داریوش فرضیایی، مجری و هنرمند محبوب و مردمی که بیشتر مردم با نام عمو پورنگ از او یاد می‌کنند، ویدئویی از یک کودک اصفهانی که مردم را به ماندن در خانه تشویق می‌کند منتشر کرده و نوشت:


"آقا / خانم
ببین این بچه چی میگه !!
خب بیرون نرید تا ریشه اش خشک بشه دیگه( منظورش کروناست )"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار ویدئویی از یک کودک، از مردم خواست در خانه‌هایشان بمانند. این بازیگر مردمی در ادامه نوشت:

"از قدیم گفتن حرف راست رو از بچه بشنو
ای جون دلم ،
چه جوری خواهش میکنه
با چه حسی میگه :دکترا گناه دارن ،
پرستارها خسته شدن،
،میگه ما بچه ها از کرونا میترسیم،
عزیز دلممممممم
. سایه پدر و مادر گلت بر سرت مستدام باشه عزیز شیرینم
خدایا شکرت از دادن این فرشته کوچولوی شیرین زبون
آفرین به تو عروسک، خدا حفظت کنه فرشته کوچولوی خوردنی

لطفا از منزل بیرون نروید(کرونا)"

 

علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ کشور که از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار است، با انتشار تصویری از خودش، چهارشنبه‌سوری و سال نو را تبریک گفته و از مردم خواست با درخانه ماندن از شیوع کرونا جلوگیری کنند. این خواننده درپست خود نوشت:

"زردی من از تو ، سرخی تو از من
.
میدونم چهارشنبه‌سوری باحالی نمیشه.
میدونم حتی شاید شب عید و نوروز باحالی هم برای هیچکدوم ما نباشه.
ولی یادتون نره همیشه این روزای بد هستند که روزای خوب رو خوبتر به نظر میارند
در خانه بمانیم تا روزای خوب برسه.
ضمناً این عکس واسه اوایل شیوع این بیماری لعنتی بود که شاید منم جدیش نمیگرفتم ، اما الان مطمئنم که با از خونه بیرون نیومدنم میتونیم کلی به نابودی فوری اون کمک کنم.
شمام بیرون نرید"

 

 

رضا صادقی، خواننده پرطرفدار کشور، موزیک ویدئویی با صدای خوددر صفحه‌اش منتشر کرده و از امید رسیدن به روزهای بهتر گفت. این خواننده در پست خود نوشت:

 

"آخرش روزی
بهارِ خنده‌هامان می‌رسد،

پس بیا با عشق،
فصل بغض‌مان را رد کنیم...
.
من با تو بيدارم .."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فاطیما بهار مست، بازیگر نسل جوان که به تازگی در سریال از سرنوشت ایفای نقش کره بود با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش خبر از ساخت فصل سوم این سریال داد.

 

"در این‌روزهای نه چندان خوب
.
#از_سرنوشت ، فصل سوم
بهار ۹۹ "

 

برزو ارجمند، بازیگر مطرح کشور، تصویری از حرم مطهر امام رضا(ع) را با نوای صلوات خاصه آن حضرت در صفحه خود منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر بخوانید: واکنش تند محمود رضوی به هتک حرمت شیعه‌نماها به حرم رضوی ؛ توصیه کرونایی دختر خردسال خانم بازیگر
انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی بازیگر سینما و تلویزیون خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار

آفتاب‌‌نیوز :

قطار مسابقات لیگ بیست‌وسوم در حال نزدیک‌شدن به روز‌های سرنوشت‌ساز است؛ هر چند که با توجه به روند پرنوسان تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، حالا کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به دوئل سرخابی‌های پایتخت تبدیل شده و آن‌ها که در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های کم‌نوسان فوتبال ایران بوده‌اند، بیشترین شانس را برای رسیدن به مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر دارند و فاصله یک امتیازی سرخابی‌ها باعث شده تا دوئل‌شان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فصل جاری در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

سرخابی‌ها نه‌تن‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند که به دنبال آن هستند تا سایر عناوین را هم از آن خود کنند. سپاهان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و تراکتور ۳۲ گل به‌ثمر رسانده و بعد از این ۲ تیم، نام استقلال با ۳۱ گل زده و پرسپولیس با ۳۰ گل زده دیده می‌شود. در فاز دفاعی، آبی‌پوشان پایتخت ۱۲ گل در فصل جاری دریافت کرده‌اند و پرسپولیس هم ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده تا رقابتی میلی‌متری میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به عنوان برترین خط دفاع فصل باشد. ضمن آنکه در مسیر کسب نتیجه در دیدار‌های خانگی و بیرون از خانه هم رقابت جذابی میان سرخابی‌های پایتخت در جریان است.

پرسپولیس در هفته اخیر موفق شد در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود بگذرد و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدار‌های خانگی شد؛ به‌طوری‌که آن‌ها حالا از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌اند و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی شدند. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدار‌های خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدار‌های خانگی را از آن خود کنند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از شکست دادن مس در رفسنجان در هفته هفتم، در ۶ بازی متوالی بیرون از خانه به نتیجه تساوی رضایت دادند و همین مسئله باعث شد تا انتقادات نسبت به عملکرد آبی‌ها در دیدار‌های بیرون از خانه بالا گیرد. با این وجود، شاگردان جواد نکونام در ۳ بازی اخیر بیرون از خانه جبران‎‌مافات کردند و کسب ۳ برد پیاپی یک بر صفر باعث شد تا آبی‌ها با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه در دیدار‌های بیرون از خانه، به دومین میهمان برتر در لیگ بیست‎‌وسوم تبدیل شوند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • واکنش هنرمندان به تنبیه رژیم متجاوز + تصاویر
  • واکنش هنرمندان به عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • هنرمندان درباره «وعده صادق» چه نوشتند؟
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • عکس | تغییر چهره ترسناک مریلا زارعی