Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:31:53 GMT

افتتاح کارگاه تولید ماسک توسط سپاه کردستان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۸۴۲۶

افتتاح کارگاه تولید ماسک توسط سپاه کردستان

یک کارگاه تولید ماسک با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی این سپاه در هنرستان دخترانه کیمیای سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کُردستان در افتتاحیه کارگاه تولید ماسک که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس و با مشارکت ناحیه یک آموزش و پرورش سنندج در هنرستان دخترانه کیمیا افتتاح شد، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای نخست ورود کرونا در کشور در کنار سایر نهادهای متولی امر وارد عمل شده است و با بسیج امکانات و نیروها مشغول به خدمت‌رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مواد اولیه تهیه این ماسک‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان و اسکان و تجهیزات آن نیز توسط آموزش و پرورش تامین شده است.

سردار حسینی عنوان کرد: تهیه این ماسک‌های بهداشتی توسط ۲۰ نفر از گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان تولید می‌شود.

وی اذعان داشت: روزانه هزار عدد ماسک‌ در این کارگاه‌ها تولید می‌شود و به صورت رایگان در مناطق محروم کردستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام گروه‌های جهادی نیز به یاری خانواده‌های آسیب‌پذیر معیشتی آمده و اقلام خوراکی و بهداشتی را در اختیار اقشار کم‌درآمد قرار می‌دهند.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در نقاط پرتجمع اهتمام داشته باشند و بیان کرد: سپاه در کنار ملت و دولت تلاش خواهد کرد، زنجیره انتقال ویروس کرونا را با کمترین آسیب قطع کند.

به گزارش فارس، از آغاز شیوع کروناویروس در کردستان، سپاه بیت‌المقدس با بسیج امکانات در راستای مقابله با این ویروس اعم از تولید کارگاه‌های ماسک، لباس مخصوص کادر درمانی و دستکش و همچنین ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی به مردم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کرده است. 

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سپاه آموزش بیت المقدس سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی‌خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم،‌ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می‌خواست کارخانه‌های ما دچار رکود و تعطیلی شود،‌ اما در سراسر کشور ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی‌خواست، ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی‌خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رئیس جمهور گفت: سال نخست دولت ما ۴/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم ۷/۵ میلیون تن و سال گذشته ۱۱/۵ میلیون تن.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد