Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیات ضربتی نیرو‌های ارتش ۷ تروریست خطرناک به هلاکت رسیدند.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: نیرو‌های ارتش با شناسایی محل تردد تروریست‌ها در منطقه "داتا خیل" از نواحی شمال غربی پاکستان به مخفیگاه این عناصر تروریستی یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش پاکستان با اشاره به اینکه تبادل آتش سنگین میان نیرو‌های امنیتی و عناصر مهاجم یک ساعت طول کشید، افزود: تروریست‌ها از انواع سلاح‌های سنگین ضد نیرو‌های امنیتی استفاده کردند، اما اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی پاکستان منجر به هلاکت ۷ تروریست خطرناک شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: در جریان درگیری نیرو‌های امنیتی با این گروه از تروریست‌ها ۴ نظامی پاکستانی از جمله یک افسر ارتش این کشور کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: یک انبار مملو از اسلحه، مواد منفجره و دیگر مهمات جنگی در این منطقه کشف شد.

این عملیات ارتش پاکستان در ادامه عملیات ضد تروریستی "رد الفساد" که از سال ۲۰۱۷ شروع شده، صورت گرفته است. نیرو‌های ارتش پاکستان ۱۹ اسفند ماه امسال نیز در یک عملیات ضربتی در منطقه "دیره اسماعیل خان" این کشور با دستگیری چند تروریست خطرناک عملیات تروریستی و خرابکارانه آن‌ها را خنثی کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی ارتش پاکستان نیرو های امنیتی ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند